Skip to main content

System walki w materiale z Torment: Tides of Numenera

Tury, akcje i inne.

Studio inXile Entertainment opublikowało nowy materiał z rozgrywki w Torment: Tides of Numenera, prezentując rozbudowany system walki w tej produkcji RPG.

Jedna z lokacji

Jak przystało na duchowego następcę Planescape: Torment, większość potyczek będziemy mogli pominąć poprzez odpowiednie poprowadzenie dialogu, ale niekiedy nie obejdzie się bez pewnej dozy brutalności.

Walka toczy się w turach, a prowadzone postacie wykonują swoje akcje zgodnie z inicjatywą wylosowaną na samym początku. Możemy przemieszczać się, wykonywać szybkie, opcjonalne akcje wspierające, standardowe ataki, defensywne manewry lub przemieszczać się.

Pewną innowacją są trzy dodatkowe pule punktów: Moc, Prędkość i Intelekt. To właśnie w te zasoby celują przeciwnicy, ale mogą ona zostać także wykorzystane przez postać za pomocą systemu Wysiłku: do wzmocnienia ataków, zwiększenia celności czy obniżenia poziomu trudności testu.

Więcej szczegółów na temat systemu walki znaleźć można w najnowszej aktualizacji na Kickstarterze.

Torment: Tides of Numenera ma zadebiutować jeszcze w tym roku, ale wydaje się to coraz mniej prawdopodobne.

Zobacz na YouTube

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Zobacz także