Szef Platinum Games przeprasza za porażkę Babylon’s Fall
I zapewnia, że to była ważna lekcja.
Prezes studia Platinum Games Atsushi Inaba przeprosił graczy za porażkę tytułu Babylon’s Fall. Powiedział, że była to dla zespołu ważna lekcja.
Przypomnijmy, że Babylon’s Fall było jednym z tytułów startowych konsoli PS5 i pierwszym podejściem studia znanego m.in. z serii Bayonetta do formuły gry-usługi. Produkcja okazała się jednak rozczarowaniem i ostatecznie serwery zostaną wyłączone 27 lutego przyszłego roku, niecały rok od premiery.
Z szefem japońskiego zespołu rozmawiała redakcja serwisu VGC. Inaba zaczął od przeprosin: „rozczarowanie naszych fanów jakie spowodowaliśmy to coś, za co jest nam niezwykle przykro jako deweloperom. Dostarczanie graczom w naszych grach czegokolwiek innego niż dobra zabawa to zdecydowanie coś, z czego nie jesteśmy dumni”.
Twórca dodał, że Platinum Games „dużo się nauczyło z tego doświadczenia, ale nie zmienia swoich planów na przyszłość”. Zespół dalej planuje wydawanie produkcji w formie gry-usługi, które docelowo będą wspierane nową zawartością przez długi czas po premierze.