Szef Take-Two: tworzymy najważniejsze produkty rozrywkowe na świecie
„Nie zajmujemy się grami wideo”.
Strauss Zelnick - dyrektor generalny firmy Take-Two, do której należy Rockstar - udzielił wywiadu podczas podcastu KindredCast. W rozmowie opowiedział o wizji firmy i popularności Grand Theft Auto (dzięki, GameSpot).
Menedżer tłumaczy, że nie uznaje Take-Two za firmę tworzącą gry wideo, choć jest za taką uważana.
- Nie zajmujemy się grami wideo. Nie zajmujemy się też interaktywną rozrywką. My jesteśmy firmą od rozrywki ogólnie - tłumaczy Zelnick. - Nasze zespoły dowiodły, że stworzone przez nas tytuły są najważniejszymi produktami rozrywkowymi na świecie.
- Trzeba też pamiętać, że to dopiero początek branży. I, jak sądzę, początek również dla nas - dodaje.
Zelnick tłumaczy, że gry Rockstar odnoszą sukces, ponieważ są projektowane w odpowiedni sposób: łatwe do przyswojenia, ale trudne do osiągnięcia poziomu mistrzowskiego. W rezultacie, produkcje trafiają zarówno do mas, jak i oddanych graczy. Wszyscy są również zachęcani do ciągłej rozgrywki.
Menedżer wspomniał też, że „każdy hardcorowy gracz na ziemi, który ma powyżej 17 lat, posiada GTA 5”.
Piąta część gangsterskiej serii sprzedała się już w liczbie ponad 95 milionów egzemplarzy. Rockstar pracuje obecnie nad Red Dead Redemption 2, które zadebiutuje na Xbox One i PS4 26 października.