Tak będzie wyglądać Gears 6? Zobacz dema technologiczne
Lokacje i modele postaci.
Deweloperzy ze studia The Coalition zaprezentowali dwa materiały prezentujące możliwości silnika graficznego Unreal Engine 5, który - jak już potwierdzono - jest wykorzystywany do tworzenia nowej odsłony cyklu Gears of War.
Pierwszy materiał to render modelu postaci na Xbox Series X. Na ciało składa się 160 tysięcy trójkątów, twarz to 31 tysięcy trójkątów, a zarost i włosy to aż 3,5 miliona trójkątów.
Drugi materiał wideo to prezentacja lokacji z dynamicznym oświetleniem i odbiciami. Tutaj twórcy wykorzystali ponad 100 mln trójkątów. To trzykrotnie więcej niż w demie technologicznym od Epic Games.
Wideo zwraca uwagę światłem i efektami cząsteczkowymi. Prezentowane sceny nie pochodzą z żadnej konkretnej gry, lecz mają na celu pokazać, jak twórcy mogą w przyszłości wykorzystać Unreal Engine 5.
The Coalition pracuje obecnie nad dwoma projektami. Jednym z nich jest prawdopodobnie zupełnie nowa marka dla Microsoftu.