Tak wygląda rozgrywka w Assassin's Creed Shadows. Pierwszy rzut oka na gameplay i grafikę
Ujęcia wprost z gry.
Po Xbox Game Showcase można się było wiele spodziewać, ale raczej nie rzutu oka na Assassin's Creed Shadows - tym bardziej że jutro odbędzie się pokaz Ubisoft Forward. A jednak właśnie na prezentacji Microsoftu zobaczyliśmy pierwsze urywki gameplayu z gry.
Mamy okazję podziwiać oprawę graficzną (przypomnijmy, że gra zadebiutuje tylko na „next-genowych” konsolach i PC), a także dwa odmienne style zabawy - jako Naoe i Yasuke. Ta pierwsza woli ukrywać się w cieniu i eliminować wrogów jeszcze zanim dowiedzą się o jej obecności. Samuraj stawia bezpośrednie środki i brutalną siłę.
Niestety trailer jest mocno poszatkowany i składa się z niezwykle krótkich ujęć, ale da się wyłapać kilka ciekawych rzeczy. Powietrzne ewolucje sugerują np. znacznie większą parkourową grację, niż miało to miejsce w ostatnich odsłonach serii. Naoe nie będzie też miała problemów z kontynuowaniem biegu tuż po wykonaniu skrytobójstwa.
Z kolei otwarta walka wydaje się być dość brutalna, z mocnym nastawieniem na efektowne wykończenia wrogów czy bezpardonowe kopanie ich wprost na zniszczalne elementy otoczenia.
Aż chciałoby się zobaczyć więcej, co jest zapewne zamierzonym przez Ubisoft efektem. Pełnoprawny gameplay bez cięć zostanie zapewne zaprezentowany jutro, na Ubisoft Forward.