Tak wyglądałby Oblivion na Unreal Engine 5
Dzieło fana.
Autor kanału Hall 00117 opublikował materiał wideo, w którym odtworzył lokację z Obliviona na silniku Unreal Engine 5. To okolice wrót otchłani Kvatch.
„Przeważnie udało mi się utrzymać 50-65 klatek, ale przez połączenie zaawansowanych efektów i przypadkowego użycia tekstów 8K, widać okazjonalny stuttering” - zaznaczył twórca projektu.
„Większość elementów wykorzystanych w materiale została stworzona przeze mnie, z wyjątkiem kilku skał, wózka i rycerza”.
Ten sam autor stworzył też niedawno podobny materiał z The Elder Scrolls V. W swoim filmie odtworzył na nowym silniku jedną z ważniejszych lokacji w Skyrimie.
Wysokiej jakości screenshoty z prezentowanej sceny można znaleźć na profilu ArtStation wykonawcy.
Oblivion ukazało się w 2006 roku. Grupa fanów od lata pracuje nad zaawansowaną, przebudowującą grę modyfikacją, przenoszącą przygodę na silnik Skyrima - to projekt Skyblivion.