Tak wyglądałby Skyrim na silniku Unreal Engine 5
Projekt fana.
Jeden z fanów opublikował materiały, które pokazują, jak wyglądałby Skyrim, gdyby powstał na Unreal Engine 5.
Autorem projektu jest Christian Gomm, który pełni funkcję artysty otoczenia w niezależnym studiu Myrkur Games. Deweloper na silniku firmy Epic Games odtworzył Rzeczną Puszczę (Riverwood w angielskiej wersji językowej), czyli region znany z The Elder Scrolls 5.
Jak tłumaczy twórca, widoczne w materiałach elementy graficzne składają się z od 100 tysięcy do 15 milionów wielokątów. W pracach korzystał między innymi z fotogrametrii i funkcji Nanite, dzięki którym uzyskał lepszą jakość obrazu.
Gomm przekonuje, że większość lokacji powstała w kilka dni, ale przez następne dodawał kolejne obiekty, w tym pniaki i kłody. Sosny zaprojektował przy użyciu Speed Tree, a świerki z pomocą zawartości dostępnej w sklepie dla deweloperów silnika Unreal.
Autor zaznacza, że projekt stworzył, aby poprawić umiejętności związane z używaniem fotogrametrii. Na razie nie jest to jasne, ale najprawdopodobniej nie odnowi w podobny sposób pozostałych lokacji ze Skyrima.