Take-Two wydało 53 mln dol. na grę o superbohaterach - projekt skasowano
Produkcja twórców Mafii 3.
Take-Two wydało ponad 53 mln dolarów na wysokobudżetową produkcję, nad którą prace rozpoczęto w 2017 roku. Projekt skasowano jednak przed oficjalną zapowiedzią.
Tytuł roboczy tajemniczej gry to Volt, a motywem przewodnim mieli być superbohaterowie - informuje serwis Bloomberg. Twórcy (deweloperzy z Hangar 13, a więc twórcy Mafii 3) chcieli położyć duży nacisk na aspekt sieciowej rywalizacji.
Według Jeffa Grubba z Venture Beat, projekt miał przywodzić na myśl - pod względem klimatu i otoczki - połączenie Saints Row z mitologią Cthulhu.
Przedstawiciele 2K Games - należącego do Take-Two - nie chcieli wydać wymaganej ilości funduszy na produkcję, która ich zdaniem powstawałaby zbyt długo, by była opłacalna.
Według nieoficjalnych informacji, jutro odbędzie się spotkanie deweloperów z Hangar 13 z wydawnictwem. Tematem rozmów ma być przyszłość studia, a więc potencjalne nowe projekty.