Tale of Ronin opowie o trudnym życiu i wyborach samuraja
Przygoda z elementami RPG.
Studio Dead Mage zapowiedziało swój kolejny projekt. Jest nim Tale of Ronin, starające się przedstawić „ludzką stronę” bycia samurajem w świecie zawieruchy i przemocy.
Premiera jeszcze w tym roku, na PC (Windows, Mac, Linux), PS4 oraz Xbox One.
Nietypowy tytuł z ręcznie rysowaną oprawą stawia na dynamicznie generowany świat, z rozgrywką składającą się głównie z plansz z opowieścią. Podejmujemy trudne decyzje i wybory moralne, które - jak obiecują twórcy - mają wpływ na dalsze wydarzenia.
Do tego jest jeszcze system walki. Potyczki toczą się w turach, ale kontrolujemy jednocześnie trójkę postaci z prowadzonej drużyny. Deweloperzy zapewniają, że wiernie odtworzyli sekrety i niuanse posługiwania się kataną.
Pewną innowacją będzie mechanika Sekai. Jeśli zginiemy i rozpoczniemy nową kampanię, trafimy za każdym razem do tego samego uniwersum, więc niektóre postacie mogą pamiętać dokonania naszych poprzednich „wcieleń”.
Tale of Ronin zapowiada się więc całkiem interesująco, choć gracze zwrócili już uwagę na pewną kontrowersję: Dead Mage nie wydało jeszcze sfinansowanego na Kickstarterze Children of Morta, a zabiera się już za kolejny projekt. Miejmy nadzieję, że nie wpłynie to negatywnie na żadną z gier.