Team Fortress 2: film z rozgrywki na wielokierunkowej bieżni z użyciem Oculus Rift
Wirtualna rzeczywistość rozszerzona o odwzorowanie ruchu bohatera. Granie przyszłości?
W Internecie pojawił się film, prezentujący rozgrywkę Team Fortress 2 z użyciem wielokierunkowej bieżni oraz urządzenia Oculus Rift VR, generującego obraz wirtualnej rzeczywistości.
Wielokierunkowa bieżnia - prototyp ukrywający się pod nazwą Virtuix Omni VR Treadmill - umożliwia chodzenie i bieganie w dowolnym kierunku, a ruch zostanie odwzorowany w grze.
W ten sposób kierujemy bohaterem wykonując wszystkie ruchy samodzielnie, a użycie kontrolera w kształcie broni oraz urządzenia Oculus Rift, tworzy prawdopodobnie najbardziej realistyczny sposób grania w Team Fortress, jaki do tej pory widzieliśmy.
Prototyp bieżni trafi wkrótce na Kickstarter, gdzie rozpocznie się akcja zbiórki pieniędzy na produkcję.
- Imersja jest silna. Akcja toczy się jak w rzeczywistości - mówi Jan Goetgeluk, szef firmy Virtuix dla Road to VR.