Tegoroczna edycja Warsaw Games Week z rekordem frekwencji
Pomimo skrócenia o jeden dzień.
Tegoroczna - trzecia - edycja imprezy Warsaw Games Week pobiła rekord frekwencji. W ciągu ubiegłego weekendu hale targowe odwiedziło 33,7 tysiąca osób.
W ubiegłym roku wydarzenie trwało cztery dni, notując 24,3 tys. osób. Tym razem WGW było o jeden dzień krótsze, co - jak widać - nie wpłynęło negatywnie na zainteresowanie.
Impreza już trzeci rok z rzędu odbyła się w budynkach EXPO XXI w Warszawie, zajmując - także rekordową - powierzchnię wystawienniczą, na poziomie 12 tysięcy m2.
Nowością było połączenie Warsaw Games Week z LifeTube Video Fest, na którym można było spotkać twórców koncentrujących się na serwisie YouTube, w cenie jednego biletu.
W gronie 37 wystawców znalazły się firmy, takie jak Activision, Cenega, Imgn.pro, Muve, Nintendo, Seagate, Sony Interactive Entertainment Polska czy Ubisoft.
Wśród gier nie zabrakło największych nadchodzących i wydanych już hitów, jak Assassin's Creed Origins, Call of Duty: WW2, Far Cry 5, Forza Motorsport 7, Gran Turismo Sport, Wolfenstein 2: The New Colossus. Microsoft przywiózł też konsole Xbox One X.
Odwiedzający mogli ponadto kibicować w licznych turniejach, w tym Mistrzostwach Polski w grach Rainbow Six Siege (wygrał Sawdust Team, pokonując The Unknowns) oraz Tekken 7 (w finale Devil pokonał Pychu).
Zdjęcia z imprezy znaleźć można w naszej galerii.
Nie podano jeszcze szczegółów na temat przyszłorocznych planów, lecz można chyba zakładać, że Warsaw Games Week powróci po raz czwarty.