Skip to main content

Tekken 7 - Nina: najlepsze ataki i kombosy

Najważniejsze ciosy.

Nina Williams - jedna z najbardziej rozpoznawalnych bohaterek cyklu Tekken, obecna w serii od zawsze. Odgrywa ważną rolę w głównym wątku siódmej części, mamy też okazję nią pokierować w kampanii.

W rękach wprawionego w boju gracza to jedna z najniebezpieczniejszych postaci w grze. To wojowniczka typu lockdown, co oznacza, że efektywne jej użycie nie pozwala nawet wrogowi odpowiednio zareagować na ataki. Bezbłędne łączenie chwytów, ciosów i kombosów wymaga jednak wielkiej wprawy.

Mocne i słabe strony Niny:

+ świetna ofensywa
+ różnorodne rzuty i chwyty
+ spore obrażenia, szczególnie przy ścianie

- nie umie trzymać wrogów na dystans


Najważniejsze ataki

Nina zwraca uwagę przede wszystkim za sprawą wielu dodatkowych rzutów i chwytów, poza uniwersalnymi. Polecamy otworzyć menu Move List, by przejrzeć wszystkie ciosy. W naszym poradniku wymieniamy te najważniejsze i stanowiące podstawę rozgrywki danym wojownikiem.

F+3 - porządne podwójne kopnięcie.

4, 4 przytrzymując F - inne kopnięcie podwójne.

D/B+2 - świetny homing, duży zasięg.

D+2 - dobry Low.

4 - dobry launcher jako kontra.

U/F+1 - cios zadający spore obrażenia.

1+4 - efektywny cios podwójny.

DF1 - świetny launcher, ale tylko jako kontra.

D/F+1 - dobry Mid rozpoczynający krótkie serie ciosów.

D/F+2 - szybki launcher.

U/F+2, 1 - świetny atak podwójny, przewraca wroga.

D, D/F+4 - doskonały Low, który trudno dostrzec.

1, 1+2 podczas wstawania - świetny atak motylkowy.

Wybrane dodatkowe rzuty i chwyty:

D/F+1+3

D/F+2+4

D/F, D/F+1

U/F+1+2

DF(QCF)1+2 - a po chwycie ciosy: 1, 3, 2, 1


Podstawowe kombosy

Kombinacje ciosów w Tekken 7 mogą czasem sprawiać problemy, szczególnie początkującym. Niezbędne jest poświęcenie każdej postaci czasu, by wyczuć czas trwania różnych animacji, a co za tym idzie - dobrze oceniać, kiedy wyprowadzać konkretne ciosy.

Poniżej wymieniamy podstawowe serie ciosów Niny.

4,3,4,3

D/F+1, 2, 1, 2, F+1+2

1, 2, 1, 2, F+1+2

D/B+3+4, U/F+4, D/F+1, D/F+3, 2, 4, FF, F+1+2

DB(QCB)+4, U/F+3, D/F+3, 2, D+2, 3, FF, D/F+3, 4

1+4, D/F+3, 3, 3, 4, FF, D/F+3, 2, 3


Powrót do spisu treści: Tekken 7 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Tekken 7 - Steve: najlepsze ataki i kombosy


Trzeba pamiętać, że Tekken 7 jest bijatyką, która oferuje tak dużo możliwych ciosów, że odkrycie wszelkich możliwych kombosów zawsze zajmuje trochę czasu - nawet profesjonalistom. Warto więc eksperymentować w trybie Practice. Niepozorne proste ataki z odpowiednimi przyciskami kierunkowymi mogą stworzyć zabójcze serie.

Zobacz także