The Binding of Isaac: Rebirth będzie ponad trzykrotnie większe od oryginału
Na jeden rozdział złoży się około 500 pomieszczeń.
The Binding of Isaac: Rebirth będzie produkcją ponad trzykrotnie większą od oryginału - poinformował na swoim blogu Edmund McMillen, główny projektant.
W grze znajdzie się ponad 450 przedmiotów, czyli ponad dwa razy więcej, niż w pierwszym The Binding of Isaac i dodatku Wrath of the Lamb łącznie.
Rebirth to także 50 nowych przeciwników, ponad 15 nowych bossów, a także urozmaicenie w postaci walk z dwójką potężnych przeciwników jednocześnie.
Oryginalna wersja zawierała około 150 pomieszczeń w każdym rozdziale. W nowej edycji ich liczba przekroczy 500. Twórcy przygotowali też dodatkowe rodzaje pokojów.
Rebirth to usprawniona i wzbogacona wieloma dodatkami wersja popularnej gry typu roguelike, która zadebiutowała w 2011 roku. Najważniejsze zmiany to odmieniona oprawa graficzna i tryb kooperacji. Gracz wciela się w postać przemierzającą kolejne pomieszczenia piwnicy pod własnym domem i walczy z przeciwnikami. Śmierć oznacza koniec przygody.
The Binding of Isaac: Rebirth zadebiutuje najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Trafi w pierwszej kolejności na PS4 i PS Vita, a później także na PC.