The Callisto Protocol - Następstwa: dział medyczny, GRP, SHU
Gdzie znaleźć GRP, jak dostać się do SHU.
Kontynuujemy trzeci rozdział The Callisto Protocol. Spotkaliśmy się z Eliasem w pomieszczeniu ochrony, wydrukowaliśmy pierwszy pistolet i odnaleźliśmy wejście do skrzydła medycznego. Pora uzbroić się w GRP, znaleźć tylne wyjście i uruchomić SHU.
Na tej stronie:
Dział medyczny
- Idź jasnym korytarzem, aż zobaczysz oślepiające światło. Skręć w lewo.
- Przeciśnij się przez półotwarte drzwi z oznaczeniem Operacyjny C104.
- Zaraz za drzwiami znajdziesz ciało strażnika. Zabierz z niego rękawicę GRP. Możesz za jej pomocą przyciągać i odrzucać wrogów oraz niektóre obiekty, a także unieruchamiać przeciwników.
WSKAZÓWKA: GRP zużywa energię reprezentowaną przez niebieski wskaźnik na karku Jacoba. Energia odnawia się z czasem. Jeśli bateria wyczerpie się w trakcie walki, to automatycznie uzupełni energię baterią z ekwipunku - o ile jakąś posiadasz.
- Zaraz po scence przerywnikowej spójrz w lewo - na scianie jest bezpiecznik bramy (1). Zabierz go i skieruj się w korytarz po prawej (2).
- Kiedy zbliżysz się do czerwonych ekranów, włączy się hologram. Omiń stół operacyjny i wyjdź drzwiami znajdującymi się za nim, po prawej.
- Kieruj się do drzwi z oznaczeniem Biuro medyczne C105. Kiedy się zblizysz - przez drzwi przejdzie przeciwnik, a wkrótce dołączy do niego jeszcze kilku. Po walce wróć do drzwi i umieść bezpiecznik bramy w skrzynce na lewo od drzwi. Przejdź na drugą stronę.
- Za drzwiami idź przez pomieszczenia Hol medyczny C106, Obserwacja medyczna C108 i Hol C125. Ostatecznie trafisz do ciemnego korytarza i dużych drzwi do pomieszczenia Konserwacja C110.
- WSKAZÓWKA: W pomieszczeniu Dostawa C107 znajdziesz Kuźnię i trochę zapasów.
- Przejdź przez pomarańczowe pomieszczenie z „ozdobami” wiszącymi z sufitu i trzymaj się lewej strony, aż trafisz na schody. Na dole przeciśnij się przez półotwarte drzwi - wskoczysz na dach windy. Po krótkiej scence znajdziesz się w piwnicy.
Znajdź wyjście z piwnicy
- Idź przed siebie i uważaj na przeciwnika. Po walce wespnij się na podwyższenie po lewej.
- W tej sekcji czyha wielu wrogów, więc bądź w gotowości. Idź przed siebie tak, jak prowadzi korytarz, aż trafisz do pomieszczenia z wiatrakiem. Po walce kieruj się w prawo od wiatraka.
- Dotrzesz do dobrze oświetlonej sekcji, w której jest kilku przeciwników. W walce dobrze sprawdzi się GRP, za pomocą którego możesz rzucać wrogów na kolce na ścianach, co zabije ich od razu.
- Po walce podejdź w pobliże drzwi do Warsztatu D302 i podnieś bezpiecznik bramy (3), a następnie użyj bezpiecznika, by przejść przez drzwi po przeciwnej stronie (4).
WSKAZÓWKA: Z bezpiecznikiem możesz też cofnąć się o kilka pomieszczeń do zamkniętej kraty z gniazdem na bezpiecznik, by znaleźć schemat strzelby Skunk i nieco zapasów. Nie zapomnij zabrać bezpiecznika w drodze powrotnej.
Spotkaj się z Eliasem, SHU
- Użyj bezpiecznika i przejdź bramę. Otrzymasz nowy cel - spotkanie z Eliasem. Idź korytarzem w prawo, a następnie w lewo i skorzystaj z windy, by wjechać na górę.
- Po wyjściu z windy skieruj się w lewo i schodami na górę. Przejdź przez drzwi i porozmawiaj z Eliasem. Po rozmowie skieruj się schodami po lewej na dół.
- Podczas przejażdżki, przed gondolą pojawi się kilku wrogów. Tu świetnie sprawdzi się rękawica GRP, dzięki której można przyciągnąć przeciwników i rzucić ich w przepaść.
- Po walce zobaczysz zamknięte drzwi i dwa gniazda z bezpiecznikami bramy. Zabierz oba bezpieczniki.
- Cofnij się do wejścia i spójrz w stronę zamkniętych drzwi - po lewej stoją skrzynki, na które można się wspiąć. Wejdź na skrzynki.
- Na górze użyj bezpieczników na gniazdach, by przywrócić zasilanie. Niestety, trzeba poczekać, by drzwi piętro niżej się otworzyły, a hałas przyciąga wrogów. Przygotuj się do długiej walki. Postaraj się wykorzystać rękawicę GRP, by wrzucać przeciwników w tryby machiny, co natychmiast ich zabije.
- Po walce zejdź na dół i skorzystaj z wcześniej zamkniętych drzwi.
Zlokalizuj sterownię i aktywuj elementy sterujące SHU
- Zaraz za drzwiami zobaczysz spiralne schody. Na górze jest sklep i nieco zapasów. Najpierw skorzystaj jednak z oświetlonych drzwi na lewo od schodów.
- Na dole czeka kilku przeciwników. Gdy się z nimi uporasz, poszukaj jedynego działającego panelu po prawej stronie, który otworzy celę z szukaną przez Eliasa osobą.
Dotrzyj do stacji tramwajowej
- Po dłuższej scence przerywnikowej zaczniesz w szybie wentylacyjnym. Czołgaj się przed siebie, a po wyjściu pokonaj wroga i przeciśnij się między dwiema szerokimi rurami na wprost.
- Idź dalej tak, jak prowadzi jedyna droga, poruszając się pomiędzy, nad i pod kolejnymi rurami. Niedługo dotrzesz do pomieszczenia z dziwną naroślą i schodami. Jacoba zaatakują małe stworki - możesz je rozdeptywać. Po walce zejdź schodami na niższe piętro.
- Idź dalej, aż znajdziesz drabinę. Zejdź po drabinie, ale uważaj na wroga, który już czeka na dole. Jeżeli nie dasz się zaskoczyć, to nie będziesz mieć z nim problemu.
- Po walce spójrz na lewo od drabiny - na ścianie jest zasłonięty kratą szyb wentylacyjny. Możesz usunąć kratę przy pomocy GRP.
- Skorzystaj z szybu. Po drugiej stronie czeka wróg. Następnie będzie trzeba prześliznąć się obok robota strażniczego, ale możesz też spróbować go zniszczyć. Postaraj się podkraść do robota między osłonami, a następnie strzelaj w głowę. Nie jest tak wytrzymały, jak się wydaje.
- Po zabiciu robota podnieś z jego ciała dekoder, który można sprzedać za dobrą cenę, a następnie skieruj się w stronę oświetlonego szybu wentylacyjnego. Po drodze zaatakuje strażnik. Po walce przeskocz przez barierę i wejdź do szybu.
WSKAZÓWKA: Możesz uniknąć walki z robotem i od razu przekraść się do szybu wentylacyjnego.
- Po wyjściu z szybu, przeciśnij się między ściana a rurą po prawej i idź dalej tak, jak prowadzi droga. Trafisz do korytarza z pułapką. Ruchoma maszyna jeździ wzdłuż korytarza, a jeśli za bardzo się zbliżysz, to Jacob zginie.
- Na szczęście za plecami (patrząc w stronę maszyny) masz szyb wentylacyjny - usuń kratę GRP i wejdź do środka.
- Po wyjściu z szybu znajdziesz się w pomieszczeniu z ładnym widokiem. Po krótkiej scenie skieruj się od razu na lewo i poszukaj zamkniętego włazu. Skorzystaj z panelu, by otworzyć przejście i zejdź drabiną na dół.
To już koniec trzeciego rozdziału The Callisto Protocol. Przed nami pełna niebezpieczeństw droga do kopuły mieszkalnej.
Następnie: The Callisto Protocol - Kopuła Mieszkalna: droga do kopuły, kod strażnika
Spis treści: The Callisto Protocol - Poradnik, Solucja
Poprzednio: The Callisto Protocol - Następstwa: pomieszczenie ochrony, droga do działu medycznego