Skip to main content

The Callisto Protocol - Wieża: więzienie, blok psychiatryczny

Jak wydostać się z celi i znaleźć laboratorium.

Rozpoczynamy ósmy rozdział The Callisto Protocol. Przedarliśmy się przez starą kolonię i odkryliśmy tajemniczą kopułę. Już prawie udało się uciec, ale wpadliśmy w pułapkę i znów oglądamy świat zza krat. Pora na dobre opuścić więzienie.


Na tej stronie:


Blok więzienny

  • Zaczynamy w celi, w której byliśmy uwięzieni na początku przygody. Po sekwencji wprowadzającej można wyjść na zewnątrz. Od razu skieruj się w prawo, następnie przejdź przez żółte drzwi Ochrona P341 na końcu korytarza. W następnym pomieszczeniu zejdź krótkimi schodami na wprost i przejdź przez następne żółte drzwi.
  • Znajdziesz się w pomieszczeniu ze sklepem, w którym można uzupełnić zapasy. Na prawo od sklepu są otwarte drzwi prowadzące do serwerowni. Zanim się tam udasz, sugerujemy uzupełnić amunicję do strzelby.
  • Przejdź przez kolejne drzwi na wprost od wejścia i wejdź do serwerowni. Wewnątrz Jacob zostanie zaatakowany przez Dwugłowego - rozpraw się z nim. Po walce poszukaj bezpiecznika bramy w dalszym lewym rogu serwerowni.
  • Po podniesieniu bezpiecznika, otworzy się przejście do pokoju ze sklepem. Otwórz zablokowane drzwi na wprost wyjścia z serwerowni.
  • Za drzwiami skieruj się krótkimi schodami na górę i skręć w korytarz po lewej. Gdy znajdziesz się na końcu korytarza, zaatakuje kilku wrogów. Po walce zniszcz skrzynkę zamka i otwórz zablokowane drzwi naprzeciwko celi Jacoba. W następnym pomieszczeniu znajdziesz po lewej wejście na blok psychiatryczny 1 A320.

    Blok psychiatryczny

  • Kieruj się na wprost, do końca korytarza. Po drodze pojawi się kilku dość silnych przeciwników. Po walce zejdź o piętro niżej schodami na końcu korytarza.
  • Po zejściu ze schodów skieruj się w korytarz po prawej. Nieco dalej zobaczysz wejście do kostnicy - wejdź do środka, gdy tylko uporasz się z przeciwnikami.
  • W kostnicy znajdziesz kolejne drzwi prowadzące do dalszej części bloku psychiatrycznego. Pojawią się kolejni wrogowie, ale można wykończyć ich korzystając z rękawicy GRP i kolców na ścianach. Przejdź przez drzwi.
  • Na korytarzu też czeka kilku wrogów. Po walce przejdź przez drzwi na wprost wyjścia z kostnicy - oznaczone są jako Magazyn Niebezpiecznych Odpadów A230. Wewnątrz znajdziesz żółtą drabinę. Zejdź na dół.
  • Po wyjściu z pokoju z drabiną zobaczysz po prawej zamknięte drzwi, które wymagają bezpiecznika bramy. Na razie skręć w lewo i uważaj na wrogów. Na końcu korytarza znajdziesz po prawej kratę i szyb wentylacyjny. Usuń kratę przy pomocy GRP, a następnie wejdź do szybu.
  • Po wyjściu z szybu uważaj na niewidzialnego wroga - możesz wykończyć go przy pomocy kolców na ścianie. Bezpiecznik bramy znajdziesz na prawo od wyjścia z szybu wentylacyjnego, tuż przy kolcach na ścianie.
  • Niestety, nie da się wrócić szybem wentylacyjnym. Musisz skorzystać z podwójnych drzwi na przeciwnym do kolców końcu korytarza. Przetnij przewody i wyjdź drzwiami Blok Psychiatryczny 1 A110. W następnym korytarzu idź prosto do drzwi wymagających bezpiecznika.

    Droga do laboratorium

  • Trafisz do pokoju ze sklepem - sugerujemy uzupełnić amunicję do strzelby oraz akumulatory GRP. Wyjście z pomieszczenia znajduje się na lewo od sklepu i jest oznaczone sygnaturą Półpiętro M123. Wyjdź na zewnątrz i skieruj się w lewo, a następnie schodami na dół.
  • Kiedy opuścisz pomieszczenie ze stołem operacyjnym, przygotuj się na trudne starcie z Dwugłowym, któremu towarzyszyć będzie kilku pomniejszych przeciwników. Nie brak tu pułapek środowiskowych oraz murków, które pomogą zdystansować się od wrogów.
  • Po walce udaj się w głąb korytarza, z którego przyszedł Dwugłowy. Wyjście oznaczone jako Badawczy Punkt Kontrolny R001 znajdziesz po lewej stronie rozwidlenia w połowie korytarza.

W kolejnym pomieszczeniu skorzystaj z otwartej bramki bezpieczeństwa na wprost od wejścia i idź dalej. W pomieszczeniu z ciałami poczekaj na otwarcie drzwi na wprost i kontynuuj długim korytarzem. Trafisz do laboratorium. Ciąg dalszy na następnej stronie naszego poradnika do The Callisto Protocol.

Następnie: The Callisto Protocol - Wieża: laboratorium, pacjent zero, zakończenie

Spis treści: The Callisto Protocol - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Callisto Protocol - Kolonia: Dwugłowy, kopuła, pojedynek

Zobacz także