The Council chce zrewolucjonizować odcinkowe przygodówki
Pierwsza część w lutym.
Niezależne studio Big Bad Wolf z Francji chce zrewolucjonizować gatunek odcinkowych przygodówek za pomocą produkcji The Council, która ma zaoferować „prawdziwe” konsekwencje podejmowanych wyborów.
„Gra oferuje świeże spojrzenie na narracyjne przygodówki, gdzie wybory i rozwój postaci mają znaczenie. Podejmuj trudne decyzje, naucz się szeregu umiejętności i bezpośrednio wpływaj na opowieść” - czytamy w informacji prasowej.
Akcja tytułu toczy się w 1793 roku. Wcielamy się w Louis de Richet, członka tajnego stowarzyszenia, który przybywa na prywatną wyspę na zaproszenie enigmatycznego lorda Mortimera. Na miejscu są już znane postacie historyczne, w tym Napoleon Bonaparte oraz George Washington.
Każdy z gości ma własne cele i założenia, a problemy potęguje dodatkowo fakt, że zaginęła matka samego Mortimera. Kto jest winny?
Jedną z kluczowych innowacji w The Council będzie możliwość manipulowania napotykanymi postaciami za pośrednictwem systemu Społecznościowego Wpływu. Podczas rozmów i konfrontacji będziemy bowiem dysponowali poznanymi wcześniej talentami oraz innymi środkami pozwalającymi wpłynąć na dialog czy scenę.
„Porażka podczas spotkania nie oznacza końca gry i żadnej akcji nie można cofnąć” - czytamy dalej. „Konsekwencje są natychmiastowe i mogą przełożyć się na stałe zmiany w wyglądzie oraz na psychologiczne perki, pomagające lub utrudniające przygodę”.
Wśród dostępnych talentów wymieniono dyplomację, okultyzm, wiedzę historyczną i naukową czy zdolności detektywistyczne - łącznie będzie ich piętnaście.
Pierwsza z pięciu części The Council - The Mad Ones - zadebiutuje w lutym przyszłego roku na PC, PS4 i Xbox One.