Skip to main content

The Division - Misje poboczne, cz. 2 (Hudson Yards, Garment District)

Zadania dodatkowe: Naprawa przekaźnika: Hudson Yards, Ratunek: Cywile z Garment District, Zaginiona osoba: Michael Dufrane, części 1-4, Naprawa przekaźnika: Garment District, Zlecenie: Axel Wallis.

Poniżej znajdziesz opis zadań występujących na początku przygody w Garment District, oraz Hudson Yard. Liczba z poprzedzającą ją znakiem „#" oznaczają dany numer na mapie i odnoszą się do miejsca rozpoczęcia danej misji pobocznej - np. „#2" oznacza miejsce rozpoczęcia zadania oznaczonego tym numerem.

Mapę możesz powiększyć lub pobrać na dysk.


#1 Naprawa przekaźnika: Hudson Yards

Udaj się do miejsca zaznaczonego cyfrą #1 na powyższej mapie. Wejdź do zaznaczonego budynku, po czym po schodach na klatce schodowej dostań się na wyższe piętro. W mieszkaniu zlokalizuj otwarte okno, którym wyjdź na balkon, a stamtąd na dach korzystając z drabiny z lewej.

Skieruj się do przełącznika i użyj go (obrazek powyżej). W tym momencie na górze pojawi się zegar odliczający czas, a twoim celem będzie wykonanie wtedy kilku kolejnych celów. Pierwszym jest dotarcie do masztu antenowego. Aby dostać się do tego miejsca wdrap się na czerwoną skrzynię na prawo od przełącznika, potem na wyższe piętro i kontynuuj przed siebie tym małym torem przeszkód.

W końcu po drabinie wejdziesz na dach z masztem, gdzie załatw kilku przeciwników. Aby dostać się do generatora musisz skorzystać z czerwonej skrzyni z prawej (obrazek powyżej). Wejdź na górę i uruchom generator, po czym wróć na dach tą samą drogą. Na koniec podejdź do konsoli przy antenie i wejdź z nią w interakcję, co zakończy zadanie.


#2 Ratunek: Cywile z Garment District

Skieruj się w stronę punktu, gdzie zaczyna się misja (mapa #2). Już z daleko usłyszysz odgłosy walki, w której JTF walczy z Czyścicielami. Dołącz do sojuszników i rozpraw się z rywalami, uzbrojonymi głównie w miotacze ognia.

Po oczyszczeniu okolicy będziesz musiał dostać się na parking z prawej. Brama jest zamknięta, dlatego wejdź do budynku (obrazek powyżej) na lewo od niej. Skieruj się po schodach na górę i zlokalizuj otwarte okno przez które wyjdź. Zeskocz na dół i podejdź do klawiatury przy bramie - skorzystaj z niej i otwórz przejście.

Kiedy dołączą do ciebie żołnierze JTF odeprzyj kilka ataków wrogich oddziałów. Po załatwieniu wszystkich podejdź do drzwi magazynu i otwórz je przy pomocy panelu (obrazek powyżej), dzięki czemu uwolnisz cywili.


#3a Zaginiona osoba: Michael Dufrane, części 1-4

Aby rozpocząć tę misję skieruj się do punktu #3a (na mapie) w dystrykcie Garment District. Na ulicy możesz natknąć się na kilku przeciwników, który wyeliminuj. Kontynuuj, aż dotrzesz do wskazanego przez znacznik budynku.

Wejdź do środka przez jedne z drzwi (obrazek powyżej), po czym zacznij po schodach wchodzić na kolejne piętra. Kiedy dotrzesz do mieszkania zaznaczonego przez znacznik, otwórz drzwi i wejdź do środka. W pokoju znajdziesz ECHO Michael Dufrane #1. Odtwórz je i wejdź w interakcję z gospodarzem, który pojawi się w kuchni z prawej.

W tym momencie na mapie pojawi się drugi punkt (mapa #3b), o którym Michael mówił w rozmowie przez telefon. Wyjdź na ulicę i skieruj się do kolejnego ECHO (Michael Dufrane #2), które znajdziesz na środku ulicy. Obejrzyj scenkę z Czyścicielami, po czym wyświetli się lokalizacja kolejnego punktu (mapa #3c).

W ten sposób dojdziesz do podziemnej stacji metra, gdzie aktywuj kolejne ECHO (Michael Dufrane #3). Przyjrzyj się wszystkim porywaczom Michaela (nie tylko tym pobliskim, ale również mężczyźnie na schodach wyjściowych), po czym na mapie pojawi się kolejny punkt - #3d na mapie. Skieruj się tam, oczyść budynek z kilku przeciwników i otwórz drzwi, przy których na ścianie widać krwawy ślad (obrazek powyżej). W ten sposób uwolnisz Michaela i ukończysz zadanie.


#4 Naprawa przekaźnika: Garment District

Aby rozpocząć misję udaj się do punktu #4 zaznaczonego na powyższej mapie. Twoim celem będzie naprawa przekaźnika, którą musisz wykonać w odpowiednim limicie czasowym, który uruchomi się po skorzystaniu z pierwszego panelu.

Panel znajduje się na dachu budynku stojącego przy ulicy. Aby się tam dostać zlokalizuj dwa kontenery, po których wejdziesz na schody przeciwpożarowe (obrazek powyżej). Wejdź nimi na górę i wciśnij wskazany przycisk.

Zacznij kierować się teraz do drugiego punktu, który pojawi się z prawej - po drodze wyeliminuj kilku przeciwników. Uważaj, ponieważ oprócz wrogów z miotaczami ognia natkniesz się też na snajpera (obrazek powyżej) stojącego na podwyższeniu. Wdrap się na część dachu, z której ostrzeliwał cię snajper i wciśnij drugi przycisk. Teraz zacznij biec do generatora z prawej. Kiedy zbliżysz się do ściany z góry zeskoczy kilku wrogów z miotaczami ognia, więc przygotuj się na ich odparcie. Po oczyszczeniu terenu skorzystaj z generatora, co zakończy zadanie.


#5 Zlecenie: Axel Wallis

Aby rozpocząć zadanie skieruj się do stacji metra zaznaczonego na mapie #5. Twoim celem będzie wyeliminowanie Axela Wallisa, ale zanim to uczynić będziesz musiał stawić czoła jego dwóm zastępcom.

Zejdź po schodach poziom niżej i przygotuj się do walki z pierwszym z nich. Jest to inżynier w obstawie wrogów z miotaczami ognia. Najlepiej ustawić się w wejściu do lokacji i skorzystać ze snajperki, którą najpierw wyeliminuj zwykłych wrogów, a potem samego inżyniera - postaraj się to uczynić, jak najszybciej, żeby nie zdążył rozłożyć wieżyczki. Po oczyszczeniu terenu wyrusz w głąb stacji, gdzie czeka na ciebie drugi zastępca również w obstawie ludzi z miotaczami ognia. Ten przeciwnik posiada lepszy pancerz niż inżynier, ale jego piętą achillesową jest butla na plecach (obrazek powyżej), w którą postaraj się strzelić z dystansu. Po jej eksplozji przeciwnik nie będzie miał już zbyt dużo życia.

Po oczyszczeniu obszaru zacznij kierować się do wyjścia. Znajdziesz tam schody prowadzące na jeszcze niższy poziom, gdzie czeka na ciebie Wallis. Po wejściu do lokacji zajmij dogodną pozycję i rozpocznij walkę. Wyeliminuj zwykłych rywali, a potem rozpocznij ostrzał Axela. Jest to inżynier ze strzelbą, dlatego najlepiej zachować w walce dystans korzystając np. ze snajperki (obrazek powyżej) i wieżyczki w celu odwrócenia jego uwagi. Dobrze sprawdzają się też na przykład granaty. Kiedy wyeliminujesz Wallisa i jego ludzi misja się zakończy.

Następnie: The Division - Misje poboczne, cz. 3 (Tenderloin, Hell's Kitchen)

Powrót do spisu treści: The Division - Poradnik, Solucja

Zobacz także