The Division z imponującą listą opcji graficznych na PC
Ale bez wymiany przedmiotów.
W sieci pojawił się krótki film z wczesnej wersji sieciowej strzelanki The Division, prezentujący dostępne w wersji PC opcje graficzne. Materiał został już usunięty, ale całkiem imponującą listę funkcji znaleźć można poniżej.
Nie brakuje standardowych ustawień, takich jak synchronizacja pionowa, blokada liczby klatek na sekundę i wygładzanie krawędzi. Są też jednak bardziej zaawansowane możliwości, jak wolumetryczna mgła czy cieniowanie skóry (dzięki, DSOGaming).
Ujawniający te informacje użytkownik o pseudonimie „Alobordo” zapewnia, że jego komputer z kartą graficzną GTX 650Ti i procesorem i5 3,1 GHz automatycznie ustawił minimalne opcje, co pozwalało na zabawę przy 55-56 FPS. Na oficjalne wymagania sprzętowe musimy jednak poczekać.
- Vsync (on/off) - synchronizacja pionowa
- Frame Rate Limit (on/off) - ograniczenie FPS
- Shadow Quality - jakość cieni
- Shadow Resolution - rozdzielczość cieni
- Spot Shadow Count - liczba cieni punktowych
- Spot Shadow Resolution - rozdzielczość cieni punktowych
- Contact Shadows - cienie na połączeniach obiektów
- Post FX AA - wygładzanie krawędzi w post-processingu
- Temporal AA - temporalne wygładzanie krawędzi
- Sharpen Image (%) - wyostrzenie obrazu
- Particle Detail - jakość cząsteczek
- Enable Wind-affected Snow - wpływ wiatru na śnieg
- Volumetric Fog - wolumnetryczna mgła
- Reflection Quality - jakość odbić
- Local Reflection Quality - jakość lokalnych odbić
- Sub-surface Scattering - cieniowanie skóry
- Anisotropic Filtering - filtrowanie tekstur
- Parallax Mapping - mapowanie detali tekstur
- Ambient Occlusion - cieniowanie powierzchniowe
- Depth of Field - głębia ostrości
- Object Detail (%) - jakość obiektów
- Extra Streaming Distance (%) - dodatkowy zasięg widzenia
- Chromatic Aberration (on/off) - aberracja chromatyczna
- Lens Flare (on/off) - świetlne flary
- Vignette Effect (on/off) - efekt obwódki
Warto pamiętać, że mowa o opcjach z wersji beta - do czasu premiery sporo może się jeszcze zmienić.
Tymczasem z serwisu GamesRadar dowiadujemy się, że w grze nie znajdziemy systemu umożliwiającego wymianę przedmiotów pomiędzy postaciami.
- Takie są realia produkcji - mówi producent Julian Gerighty. - Pewne opcje zostaję wprowadzone, inne nie. Wiemy, że graczom na tym zależy. Być może taka funkcja pojawi się w przyszłości.
Wymiana przedmiotów nie jest niczym nowym w produkcjach stawiających nacisk na rozwój ekwipunku. Brak takiej funkcji krytykowano między innymi w Destiny, czyli w tytule o założeniach podobnych do The Division.
Produkcja Ubisotu ukaże się 8 marca na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Testy wersji beta zaplanowanoa na 29 stycznia - oraz dzień wcześniej na konsoli Microsoftu.