The Elder Scrolls 2: Daggerfall na Unity - udostępniono nową wersję projektu fanów
Odświeżone wydanie klasyka.
Grupa fanów kierowana przez Gavina Claytona o pseudonimie Interkama od kilku lat pracuje nad przeniesieniem The Elder Scrolls 2: Daggerfall na silnik Unity. Teraz udostępniła nową wersję projektu.
Zainteresowani mogą pobrać grę z oficjalnej witryny zespołu. Warto zaznaczyć, że do działania wymaga posiadania oryginalnej produkcji, którą jednak można ściągnąć bezpłatnie na przykład za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej Bethesdy.
Przenosząc tytuł na nowy silnik, zespół między innymi odświeżył nieco oprawę wizualną. Modele poszczególnych obiektów otoczenia i postaci są więc nieco ładniejsze, a także bardziej wyraziste i mocniej nasycone kolorami.
The Elder Scrolls 2: Daggerfall na Unity zawiera wszystkie istotne elementy znane z pierwowzoru. Grę można ukończyć od początku do końca, a w najnowszej wersji twórcy zaimplementowali ostatnią kluczową mechanikę rozgrywki, czyli system zaklinania dusz.
Projekt nie jest jeszcze jednak w pełni gotowy. Brakuje na przykład oryginalnego interfejsu oraz opcji wyboru klasy poprzez odpowiedź na pytania. Do tego szereg zróżnicowanych błędów, które zespół musi usunąć.
The Elder Scrolls 2: Daggerfall ukazało się w 1996 roku. Akcja toczy się na terenie prowincji High Rock i Hammerfall - podobnie jak w pozostałych odsłonach cyklu, przygotowany przez autorów obszar można swobodnie eksplorować.
Źródło: Daggerfall Unity