The Elder Scrolls 6 i Starfield skorzystają z kolejnej wersji silnika Creation Engine
Autorskie rozwiązanie Bethesdy.
Prace nad The Elder Scrolls 6 i Starfield znajdują się na wczesnym etapie rozwoju, ale Bethesda ujawniła, że obie produkcje przygotowuje z wykorzystaniem kolejnej wersji swojego autorskiego silnika - Creation Engine.
Główny producent w firmie - Todd Howard - w wywiadzie udzielonym niemieckiemu GameStar opowiadał o ulepszeniach technicznych wprowadzonych na potrzeby Fallout 76. Deweloper dodał, że w następnych projektach autorzy zaimplementują kolejne zmiany.
- W Starfield pojawi się jeszcze więcej udoskonaleń, tak jak w The Elder Scrolls 6. Lubimy nasze narzędzie. Umożliwia nam bardzo szybkie tworzenie światów, a moderzy dobrze je znają. Jest kilka fundamentalnych sposobów, na które przygotowujemy gry i nadal będziemy, ponieważ są efektywne i działają najlepiej - wyjaśnił (dzięki, DSO Gaming).
Zobacz też: Skyrim - Poradnik, Solucja
Decyzja o zastosowaniu kolejnej odsłony Creation Engine nie jest jednak dużym zaskoczeniem. Wcześniejsze wersje silnika były wykorzystywane w poprzednich produkcjach Bethesdy, w tym Fallout 4 oraz Skyrimie.
Dotychczas nie ujawniono zbyt wielu szczegółów na temat The Elder Scrolls 6 i Starfield. Na razie wiadomo jedynie, że oba tytuły powstają z myślą o następnej generacji konsol, przy czym najpierw ukaże się druga z gier.