The End is Nigh - gameplay z następcy Super Meat Boy
Platformy i skakanie.
Współtwórca Super Meat Boy - Edmund McMillen - oraz autor Closure - Tyler Glaiel - ujawnili rozszerzony materiał wideo z rozgrywki w platformowym The End is Nigh.
Wiemy już, że produkcja - wzorem wspomnianego Super Meat Boy - stawia na pokonywanie kolejnych ekranów z wyzwaniami. Nie brakuje nawet charakterystycznego systemy poruszania się, że ślizganiem na pionowych krawędziach włącznie.
Pewną innowacją są natomiast elementy czasowe, jak kolumna zapadająca się pod ziemię po pierwszym kontakcie z prowadzonym bohaterem.
Restart po śmierci oraz przejścia pomiędzy planszami są błyskawiczne. W toku eksploracji zbieramy też mnóstwo lewitujących znajdziek - to części ciała, z których budujemy kolegów dla naszej postaci, Asha.
Choć za prace odpowiada dwuosobowy zespół, to przygotowano ponad 600 etapów w 12 rozdziałach, więcej niż 20 bonusowych poziomów ze zmienioną mechaniką, 80 osiągnięć czy też sporo sekretów i znajdziek.
Premiera 12 lipca, początkowo wyłącznie na PC. W planach na dalszą przyszłość jest konwersja na Switch, a później być może także na inne konsole.
Na Steamie można już składać zamówienia przedpremierowe, wycenione na 13,49 euro (ok. 57 zł) - 10 procent poniżej standardowej kwoty zakupu po debiucie.