Skip to main content

The Evil Within 2 - jak otworzyć magazyn i zdobyć strzelbę

Klucz, wspomnienie i walka z mini-bossem.

W dzielnicy z teatrem, do której trafiamy po szóstym rozdziale The Evil Within 2, tuż przed pierwszą kryjówką, znajduje się nieduży budynek - szopa, czy też magazyn. Drzwi są zamknięte i nie możemy wejść do środka. Kiedy próbujemy, bohater sugeruje, że trzeba znaleźć klucz.

Znalezienie klucza jest bardzo proste - wystarczy wybrać się na południe. Na naszej mapie magazyn oznaczyliśmy cyfrą 1, a klucz cyfrą 2. Jest w zaułku. Przed wyprawą upewnij się, że masz co najmniej dwa wybuchowe bełty.

Kiedy będziesz zbliżał się do alejki główną ulicą, zobaczysz trójkę mutantów. Zacznij się skradać. Wyeliminuj wrogów po kolei, najlepiej z ukrycia, by nie marnować amunicji - to tylko podstawowe zombie, więc powinieneś dać radę.

Później omiń samochód i idź do celu. Zbadaj ciało agentki, by zabrać klucz do magazynu. Przy okazji jednak z pewnością zbierzesz wspomnienie szczątkowe, które tutaj wykrywasz - a z nim jest już więcej problemów.


Wspomnienie i potwór z części ciał

Kiedy wyciągniesz w zaułku komunikator możesz zebrać wspomnienie szczątkowe - cienie postaci dostrzeżesz zresztą nawet podnosząc klucz ze zwłok. Dostrój się do wspomnienia i powoli zacznij wracać na ulicę. Czeka cię walka z dwukrotnie spotykanym już monstrum złożonym z części wielu ciał i głowami kilku kobiet.

Zauważ, że przy zaparkowanym w alejce aucie jest beczka z paliwem. Przewróć ją i pamiętaj o rozlanej ropie. Spójrz na wprost - potwór powstanie ze sterty ciał po lewej stronie, gdy zbliżysz się do zielonych śmietników. Nie rób tego od razu.

Zanim boss się pojawi, przygotuj pułapkę. Strzel w drewniany słup w alejce dwoma lub trzema wybuchowymi bełtami - tak, by nitka aktywująca pułapkę sięgała ściany naprzeciwko. Zostawisz sobie jednak miejsce do przejścia na lewo od słupa, obok drugiej ściany. Boss się jednak nie zmieści i przejdzie przez linki.

Pułapka doskonała

Podejdź teraz bliżej sterty ciał i od razu się cofaj, gdy tylko coś zacznie się dziać. Potwór od razu cię nie zauważy, co warto wykorzystać - strzel w niego parę razy z karabinu snajperskiego. Gdy zacznie biec, przejdź za auto. Gdy ładunki wybuchną, powinny też podpalić plamę ropy i przy okazji wroga.

Okrąż auto i uciekaj w stronę ulicy. Teraz powinny już wystarczyć tylko 3-4 trafienia z obrzyna, by przeciwnik padł. Pamiętaj o zebraniu cennego żelu.


Magazyn i strzelba

Teraz możesz wracać do magazynu. Gdy dotrzesz na miejsce, zbierz w środku wszystkie zasoby z półek oraz z pomarańczowej skrzyni. Na końcu otwórz białą skrzynię. Znajdziesz tam strzelbę - to broń lepsza od obrzyna, gdyż oferuje większy zasięg. Jest zamiennikiem krótko lufowej strzelby, ale ulepszenia są wspólne.



Kiedy podniesiesz broń, nagle zrobi się nieco ciemniej, a także zimno. To znak, że pojawi się znajoma zjawa. Spróbuj opuścić magazyn, ale drzwi okażą się zamknięte. Nie bój się - nic ci się nie stanie. To tylko straszak. Zjawa co prawda nadejdzie, ale kiedy cię „złapie”, ockniesz się w tym samym magazynie, jak gdyby nic się nie stało. Możesz spokojnie wyjść.

Zobacz także