The Evil Within 2 - rozdział 7: Pożądanie sztuki
Walka ze sztuką.
Na końcu rozdziału 6 podchodzisz do bramy teatru. Jest zamknięta i w 7 rozdziale twoim zadaniem jest zniszczyć otaczającą teren budynku barierę. By to zrobić, musisz - jak zasugerowała spotkana w Szpiku agentka Hoffman - zniszczyć dzieła sztuki Stefana.
Uwaga: Na terenie dzielnicy w tym rozdziale możemy aktywować drugie spotkanie ze zjawą. Wykonaj to poboczne zadanie, by później - w rozdziale 11 - zdobyć rewolwer.
Od początku rozdziału na twojej mapie oznaczone zostaną dwa główne cele. Pomarańczowe okręgi wskazują budynki, w których znajdują się obrazy. Możesz wykonać cele w dowolnej kolejności lub wybrać tę, którą proponujemy poniżej.
Zacznijmy więc od celu z prawej strony mapy, we wschodniej części dzielnicy.
Devil's Own Taproom
Kolejny obraz jest na zapleczu baru. Wejdź do środka, zbierz zasoby i znajdźkę - dziennik z ostatniego stolika. Później przejdź na zaplecze, podejdź do obrazu. Sebastian zechce po prostu pociąć płótno nożem - ale przecież w tym świecie nic nie może być tak proste. Bohater zostaje wciągnięty do obrazu. Widzi przed sobą makabryczną rzeźbę, którą musi zniszczyć. Zostaje jednak odepchnięty, a od celu odcina go brama.
Musisz zdobyć klucz do bramy. Odwróć się i idź długim korytarzem do końca, po drodze oglądając scenki z procesu twórczego Stefano, które wyświetlają się w oknach na ścianach.
W ostatnim pomieszczeniu zabierz klucz oraz amunicję. Zawróć i idź z powrotem. Droga jest jednak odcięta - musisz skręcić w lewo, do ciemnego pomieszczenia. Jest tutaj jeden mutant:
- Zabij go po cichu, gdy się odwróci.
- Skradaj się za skrzynki, by uniknąć kolejnego.
- Przejdź do pomieszczenia obok i pozbądź się następnego wroga, gdy będzie odwrócony.
- Dobiegnij do kraty, by ją podnieść i wyjść, w razie przeszkód strzel w kilku wrogów naraz z obrzyna.
Po wyjściu z ciemnego pomieszczenia idź do dzieła sztuki. Ponownie musisz przejść pod drutami i dotrzeć do rzeźby, by ją zniszczyć. To wszystko. Przejdź do drugiego celu głównego, po lewej stronie mapy.
Hotel Sanctuary
Kiedy dotrzesz na miejsce, musisz po prostu wejść do hotelu. Możesz podejść do dwóch automatów z napojami i uderzyć w nie jeden raz, by zdobyć skromne zasoby. Później idź na górę po schodach obok recepcji.
W korytarzu idź do końca i przyjrzyj się obrazowi. Daj się wciągnąć. Schemat jest podobny, tylko tym razem będzie nieco bardziej stresująco. Musisz znaleźć klucz. Obróć się i ruszaj korytarzem do końca. Nie bój się - chociaż zobaczysz znikającą za rogiem Obscurę, to na razie cię nie zaatakuje. Zacznie cię śledzić i postara się atakować dopiero, kiedy podniesiesz klucz. Ten znajduje się na stojaku z ludzkiej ręki, po lewej stronie od końca pierwszego korytarza.
Zanim podniesiesz klucz pospaceruj po korytarzach i pokojach, zapamiętaj ich układ. W ten sposób łatwiej będzie ci zaplanować powrotną drogę do bramy. Nie możemy tutaj za bardzo pomóc, ponieważ Obscura może nadejść z różnych stron. Pamiętaj jednak, że w razie czego możesz po prostu strzelić jej ze strzelby w głowę-aparat (dwukrotnie), by na moment ją ogłuszyć.
Po podniesieniu klucza nasłuchuj, z której strony zbliża się wróg i schowaj się w odpowiednim miejscu. Później stopniowo przemieszczaj się do bramy. Na końcu możesz podbiec - wystarczy, że zaczniesz otwierać przejście, a Obscura nic ci nie zrobi. Potem idź dalej, a trafisz do sali z rzeźbą. Po krótkim spektaklu świetlnym musisz ominąć druty, by zbliżyć się do celu.
- Spis treści: The Evil Within 2 - Poradnik, Solucja
- Następnie: The Evil Within 2 - rozdział 8: Premiera
Kucając idź w lewo, a powinieneś trafić na przerwę w środkowej części sieci. Powoli podejdź do rzeźby i wciśnij przycisk interakcji. Sebastian uderzy makabryczne dzieło sztuki, niszcząc je tym samym. Potem przeniesiesz się z powrotem do hotelu.
Teraz pora udać się do teatru. Gdy wejdziesz do środka, zacznie się kolejny rozdział. Na końcu czeka cię walka z bossem, więc upewnij się, że rozwinąłeś postać i ulepszyłeś arsenał. Przyda ci się też zapas amunicji, dlatego jeżeli masz mało zasobów, na spokojnie przeszukaj dzielnicę.