Skip to main content

The Evil Within 2 - Szpik: zbrojownia, jak znaleźć obrzyn

Strzelba w 3 rozdziale.

Szpik to tajemnicza lokacja, czy raczej inny wymiar w systemie STEM. Możemy tu trafiać, do różnych obszarów, za pośrednictwem specjalnych komputerów, na które natrafimy w trakcie gry.

Pierwszy taki komputer możemy znaleźć w piwnicy jednego z domów, który przeszukujemy w misji pobocznej Dziwny sygnał. Polecamy od razu odwiedzić zbrojownię, bo im szybciej zdobędziemy obrzyn (a tę właśnie broń tam znajdziemy), tym lepiej.

W oznaczonym na mapce domu przejdź drzwiami do drugiej części budynku, następnie korytarzem w lewo do końca i jeszcze raz przez drzwi. Tutaj w rogu znajduje się klapa, a pod nią drabina prowadząca na dół. Zejdź i użyj znajdującego się tam komputera. Podczas ładowania nowej lokacji idź do przodu, musisz poczekać.

Po chwili znajdziesz się w Szpiku, w zbrojowni.

  • Weź zasoby, które możesz tu dostrzec i wyjdź jedynymi drzwiami.
  • Idź po schodach, potem w lewo i prosto do drzwi.
  • Za nimi przejdź w prawo i przykucnij za szafką.
  • Przed sobą, przy windach, zobaczysz potwora - to nieco silniejsza wersja zwykłego wroga. Nie da się jej zabić jednym ciosem z ukrycia.

Na szczęście ten mutant jest powolny, a więc masz czas, by zakradać się coraz bliżej. W końcu, gdy będziesz miał szansę, zaatakuj stwora od tyłu. Po jednym uderzeniu szybko wykończ przeciwnika przy użyciu pistoletu. Zbierz żel, a także zasoby z torby przy windzie. Idź dalej i wejdź przez drzwi przy gaśnicy. W ciemnym pomieszczeniu nikogo nie ma - rozbij skrzynie, zbierz zasoby.

Ruszaj dalej przez dziurę w ścianie. Skradaj się. W korytarzu po lewej będzie jeden mutant - tego załatwisz już jednym dźgnięciem z ukrycia. Gdy to zrobisz, weź żel i podejdź do panelu przy drzwiach na wprost dziury, z której wyszedłeś. Musisz tu ustawić fale tak, by się zrównały. Po prostu poruszaj trochę jednym analogiem i drugim. Drzwi się otworzą.

W środku znajdziesz przede wszystkim skrzynię z obrzynem - świetną bronią na krótki dystans, idealną przeciwko czworonożnym, pełzającym stworom, które zaatakują cię przy restauracji w misji fabularnej w 3 rozdziale. Jest tu też skrzynia z zasobami.

Uwaga na wrogów wybiegających z windy


Po zebraniu skarbów wracaj tą samą drogą, którą przyszedłeś. Zatrzymaj się jednak za szafką przed windami - bo z jednej wyskoczą dwa zombie. To dobry moment, na wypróbowanie obrzyna, nie sądzisz? Chociaż może szkoda marnować amunicji na dwa łatwe do zlikwidowania cele, więc jednego lepiej wykończyć po cichu albo pistoletem.

Po walce możesz wracać do komputera, bo nic więcej już tu na ciebie nie czeka. Po powrocie do dzielnicy w miasteczku Union możesz zająć się innymi czynnościami. Ze strzelbą niestraszny już ci wątek fabularny.

Zobacz także