The Evil Within z Xbox Game Pass na PC to wersja lepsza niż na Steamie
Tak jak Nier: Automata.
- Komputerowa wersja The Evil Within z Xbox Game Pass jest znacznie bardziej rozbudowana
- Pojawiły się nowe opcje i tryby - w tym możliwość zabawy w FPP
Z relacji graczy wynika, że udostępniona niedawno w Xbox Game Pass na PC wersja The Evil Within jest pozbawiona licznych błędów znanych z wydania oferowanego na Steamie.
Edycja komputerowa dystrybuowana za pośrednictwem platformy Valve od dnia premiery zmaga się z usterkami technicznymi. Wielu problemów do tej pory nie rozwiązano, za co twórcy są krytykowani przez fanów.
Internauta Jigsaw_Killer, który zajmuje się przechodzeniem The Evil Within na czas, we wpisie opublikowanym w serwisie YouTube wymienia zmiany, zaobserwowane w wersji z Xbox Game Pass. Dodano na przykład niedostępny w żadnym wydaniu tytułu tryb rozgrywki w perspektywie pierwszej osoby (FPP).
Wprowadzono również opcje zmiany kąta widzenia (tak zwane FOV) oraz zmniejszenia natężenia „kołysania” kamery podczas ruchu postaci. Ponadto bohater może biec teraz przez pięć sekund przy standardowym zapasie energii, a nie - jak dotychczas - trzy.
To nie wszystko: twórcy wdrożyli wariant z nieskończoną liczbą amunicji, a także zmodyfikowali ikony symbolizujące skradanie i używanie pochodni. Nie wiadomo czy nowości pojawią się w produkcji w wersji Steam.
The Evil Within to nie jedyna gra, która w Xbox Game Pass i Windows Store jest lepsza od odpowiednika z platformy Valve. Niedawno pisaliśmy o podobnym przypadku Nier: Automata, które w wydaniu dostępnym w sklepie Microsoftu pozbawione jest wielu błędów i usterek.