„The Flash” ma kategorię wiekową. Podwyższyły ją mocne sceny akcji i przemoc
Także wulgarny język.
Widowisko „The Flash” otrzymało oficjalną kategorię wiekową PG-13. Oznacza to, że film jest teoretycznie nieodpowiedni dla widzów poniżej trzynastego roku życia. Głównymi powodami takiej decyzji ekspertów jest obecna w obrazie przemoc czy mocne sceny akcji.
Ponadto amerykańscy cenzorzy ze stowarzyszenia Motion Picture Association doszukali się wulgarnego języka i częściowej nagości, jak informuje portal Film Ratings. Pamiętajmy, że produkcja zanim wyląduje w polskich kinach 16 czerwca, to zostanie pokazana pod koniec kwietnia na branżowym wydarzeniu CinemaCon, co zaowocuje pierwszymi recenzjami.
„The Flash” doczekał się jednak już pierwszych dobrych opinii od światowych sław. Tom Cruise, gwiazda kina akcji i chociażby serii „Mission: Impossible”, powiedziała, że wspomniane widowisko „jest wszystkim tym, czego oczekuje się od kina”, a do tego „jest to rodzaj filmu, którego obecnie potrzebujemy”.
Zaznaczmy też, że produkcja nie powstawała pod nadzorem nowych szefów DC Studios - Petera Safrana i Jamesa Gunna. Mierzyła się także z wieloma problemami. Jej premierę wielokrotnie przekładano ze względu na pandemię, a Ezra Miller - grający tytułową rolę - sprawiał problemy prawne, przez co projekt tracił w oczach widzów. Niemniej jednak David Zaslav, prezes Warner Bros. Discovery, jest zachwycony obrazem i zamierza doprowadzić do jego debiutu na dużym ekranie.
Co ciekawe, na zwiastunie „The Flash” pokazano dwóch Batmanów. W jednego wcieli się ponownie Ben Affleck, z którym Miller wystąpił już w filmie „Liga Sprawiedliwości”, a drugiego Michael Keaton. On też wcielał się już w Człowieka Nietoperza w dwóch filmach Tima Burtona z 1989 i 1992 roku.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.