Skip to main content

The Last Guardian - pułapka, dzban, ponownie na powierzchnię

Pierwsze spotkanie z wrogami.

W opisywanych na tej stronie lokacjach nie ma ani jednej beczki.

Po zaatakowaniu przez Trico ockniesz się, a stwór będzie leżał obok. Nie przejmuj się - agresja już minęła. By przejść dalej i wydostać się z zamkniętego obszaru, musisz zejść niżej, zsuwając się po ogonie Trico. Uważaj, by nie spaść. Z ogona zeskocz na niższy poziom.

Wdrap się do biegnącego pod mostem kanału i idź cały czas prosto. Po scence prezentującej zbroje - wrogów, którzy później cię zaatakują - idź dalej. Przy pierwszej okazji skręć w lewo, następnie znowu w lewo.

Wyjdziesz na balkon. Wejdź po drabinie wyżej i pociągnij na dźwignię. Otworzy się brama, a ty zeskocz i wejdź za nią. Zwolnij przy zbrojach - gdy do nich dotrzesz, ożyją. Zacznij uciekać w stronę Trico.

Wciskaj szybko różne przyciski, by się oswobodzić

Bestia obudzi się i zacznie atakować strażników. Nie musisz mu teraz pomagać, nie mają bowiem włóczni - ale jeżeli chcesz, możesz w biegu wcisnąć kwadrat, by popchnąć wroga. Możesz też podejść do przewróconego i spróbować oderwać mu hełm.

Po starciu musisz wejść na Trico i go pogłaskać, najlepiej po szyi. To uspokoi stwora. Zejdź z niego i idź prosto, ponownie przez bramę, do samego końca. Trico pójdzie za tobą i przeciśnie głowę przez drzwi - wejdź po nim wyżej i obróć się. Po belkach nad korytarzem przeskocz do samego końca i przeskocz na łańcuch. Wyjdź na górę.

Na zewnątrz podejdź do otworu w ziemi - na dole zobaczysz pułapkę, w której byliście uwięzieni. Zawołaj Trico, a po chwili do ciebie dołączy. Podejdź do kolumn na końcu placu, wdrap się na zwierzaka i poleć mu, by wskoczył na kolumny. Zeskoczy po drugiej stronie.

Trico zainteresuje się zapachem uciekającym z budynku po prawej. Wejdź tam i przesuń dzban tak, by znalazł się na środku szyn. Trico wsadzi głowę w środkowe drzwi. Wykorzystaj to i wejdź na stwora, przeskocz na bluszcz na ścianie. Przejdź dachem do wejścia wyżej, zejdź po drabinie i przejdź po kładce do dzbana. Zatrzaśnij wieko i wyjdź na zewnątrz.

Po bluszczu możesz się wspinać

Teraz Trico musi wskoczyć na resztki kamiennych ścian po prawej stronie od wyjścia z pomieszczenia z dzbanem. Żeby to zrobił, musisz pójść w prawo i przejść dalej po wąskiej balustradzie. Stwór widząc to, wskoczy na mur.


Spis treści: The Last Guardian - Poradnik, Solucja

Następnie: The Last Guardian - Ruiny, komnata ze zbrojami, przytrzaśnięty ogon


Zawróć i idź do Trico. Skocz, by wspiąć się na niego po ogonie. Wskaż zwierzakowi przejście po prawej stronie. Po chwili powinien tam wskoczyć. Pozostań na grzbiecie Trico, aż przejdzie przez jaskinie i zeskoczy na plac po drugiej stronie.

Zejdź ze stwora, poczekaj, aż wytarza się w wodzie. Później, gdy się czegoś przestraszy i nie będzie chciał się ruszyć, podejdź do niego, by aktywować krótką „scenkę” (kamera wskaże innego stwora wyżej).

Zobacz także