Skip to main content

The Last Guardian - ruiny, komnata ze zbrojami, przytrzaśnięty ogon

Jak otworzyć bramy, kolejne polecenia dla Trico.

Po wyjściu na powierzchnię i krótkim spojrzeniu na innego stwora podobnego do Trico, ruszaj do budynku naprzeciw jaskini, którą się tu dostaliście. Musisz dostać się na górę. Podejdź w prawo i wdrap się na resztki kolumny. Przeskocz do środka kolejnej kolumny i zawołaj Trico.

Stwór wyląduje na szczycie kolumny. Chwyć się jego ogona i wspinaj się. Z głowy Trico przeskocz w prawą stronę (prawą, jeżeli jesteś zwrócony do wejścia do budynku). Przejdź w lewo i z pomieszczenia za kratami weź beczkę i rzuć ją bestii. Przeskocz na drugą stronę zepsutego mostu i zrób to samo z drugą beczką.

Idź w kierunku zamkniętej bramy. Zejdziesz niżej. Podejdź do dźwigni i pociągnij. Za bramą zejdź po schodach w dół i idź w lewo, później skręć w prawo, w kierunku dużej komnaty. Skieruj się w lewą stronę, by zejść opuszczając się po kamieniach. Możesz też jednak skoczyć - w grze nie da się zginąć od upadku z wysoka, po takim skoku chłopiec jednak kuleje przez jakiś czas.

Możesz zejść po kamieniach, by uniknąć upadku z dużej wysokości

Przejdź w stronę centrum pomieszczenia, a obudzą się zbroje. Trico zeskoczy, by się z nimi rozprawić. Staraj się potrącać wrogów z włóczniami i odwracać ich uwagę. Gdy stwór pokona wszystkich, wdrap się na niego, wyjmij włócznie (jeżeli został trafiony) i pogłaszcz go po szyi.

Później weź beczkę, która leży w rogu pomieszczenia. Możliwe, że Trico sam ją sobie weźmie. Później spójrz w górę - musisz wejść na wyższy poziom, tam gdzie widać latarnie na ścianie. Stań przed mostkiem, tam gdzie nie ma balustrady i przywołaj Trico. Wejdź na niego, a później z głowy skocz na górę.

Biegnij dalej, cały czas korytarzem. Wołaj Trico, by podążał za tobą. Gdy zeskoczysz do wody (to jedyna droga) w korytarzu na niższym poziomie, obudzą się kolejne zbroje. Na szczęście Trico przyjdzie z pomocą. Ponownie pogłaszcz go po walce i sprawdź, czy nie ma wbitej włóczni.

Później idź dalej. Przejdziesz przez otwartą bramę, która zamknie się, gdy Trico stanie na drewnianym panelu i przytrzaśnie mu ogon. Nie da się tego uniknąć. Gdy stwór zostanie zatrzymany, podejdź prosto i w lewo, pociągnij dźwignię w ciasnym pomieszczeniu. Uciekaj, bo obudzi się zbroja.

Gdy tylko wrogowie się ruszą, biegnij do Trico

Wejdź otwartym przejściem do następnego korytarza. Obudzisz kolejne zbroje - aż cztery. Wracaj do Trico, by mógł się ich pozbyć. Po wszystkim wyjmij z niego włócznie, pogłaszcz i wracaj do korytarza. W połowie po prawej będzie drabina. Wejdź wyżej i idź jedyną trasą, a dotrzesz do dźwigni otwierającej bramę i uwolnisz Trico.

Idź ponownie tym samym korytarzem, teraz już do końca. Stwór pozbędzie się zbroi. Po wyjściu na zewnątrz idź w prawo, po schodach i do samego końca, by zabrać beczkę. Wracaj do Trico. Później idź w drugą stronę i przejdź przez bramę, idź przed siebie. Trico przyjdzie za tobą na placyk, podejdź do skrzyni z beczkami. Stwór weźmie je sobie sam.


Spis treści: The Last Guardian - Poradnik, Solucja

Następnie: The Last Guardian - Obracający się strażnicy, pojemnik, Trico otwierający bramę


Od teraz możesz wydawać Trico proste dodatkowe polecenia (np. wciskając R1 i trójkąt, by skoczył). Wejdź na niego i wskaż, by wskoczył na kolumnę. Zeskocz z niej na kamienny balkon i podążąj w stronę, z której przyszliście. Wyjdziesz na balkonik, tam pociągnij dźwignię. Gdy Trico wyjdzie, wskocz na niego i każ oprzeć się o ścianę, by zebrać beczkę po drugiej stronie wejścia.

Podejdź do zawalonego mostu i zawołaj Trico. Wejdź na niego i wskaż na drugą stronę, by przeskoczył. Od razu każ mu też wejść na mur po prawej - zauważysz tam beczkę. Bądź cierpliwy, bo bestia może zwlekać z wykonywaniem prośby.

Zobacz także