Skip to main content

The Last Guardian - wydostanie się z klatki, powrót na górę

Otworzenie klatki, hełm zbroi i beczka, dalsza droga.

Gdy spadniesz w klatce na dół i stwór ucieknie, chłopak zasłabnie (lub zaśnie). W każdym razie, później ockniesz się w tym samym miejscu, nadal w klatce. Wołaj Trico do skutku, w końcu pojawi się na górze - zrobi dziurę w skale i zeskoczy do ciebie.

Następnie ustaw się w klatce przodem do podwyższonego chodnika po lewej stronie (patrząc na przepaść). Nie możesz tam „wjechać”, ale Trico może cię tam wepchnąć. Wskaż mu więc kierunek i dodatkowo wciskaj R1 i kwadrat. W końcu zwierzak powinien cię wepchnąć wyżej.

Kierowanie klatką bywa męczące

Teraz czeka cię bolesna droga w dół. Musisz przejechać nieco do przodu. Deski się załamią i spadniesz niżej. Klatka zatrzyma się na drzewie. Skocz w lewą stronę, by klatka spadła jeszcze niżej. Tam biegnij do przodu w klatce i podskocz, by potoczyła się w dół. Czasem wymaga to kilku prób, kontrolowanie klatki może mocno zirytować.

Na końcu musisz zjechać w klatce ze schodów, przy których wcześniej przechodziłeś po balustradzie. Trafisz na drugą stronę, w kierunku wind. Musisz przetoczyć klatkę tak, by wylądowała na pustej platformie - wtedy się otworzy i będziesz mógł wyjść. Zabierz ze swojej klatki hełm.

Z hełmem wsiądź do drugiej klatki. Zjedziesz na niższy poziom. Byłeś już tam, ale teraz masz hełm, a więc podejdź do ściany za drugą platformą. Ożywisz zbroję. Przejdź do klatki, którą przyjechałeś - zbroja pójdzie za tobą, ale nie będzie mogła wejść wyżej. Wtedy pobiegnij po beczkę, która jest w pomieszczeniu za pierwotnym stanowiskiem zbroi.

Beczkę wrzuć na wyższy poziom podłogi i szybko wskocz za nią. Jeżeli zostaniesz złapany, szybko wciskaj przyciski. Z beczką wracaj do klatki. Nakarm Trico na górze i wdrap się na stwora. Teraz czeka was powrotna droga na górę.

Musicie wyskoczyć otworem, przez który wpada światło

Wskazuj więc Trico, by skoczył na drugą stronę schodów. Następnie na kolumnę po prawej, potem wyżej i jeszcze wyżej. Może być oporny, ale w końcu powinien wszędzie po kolei wskoczyć. Cierpliwości. Później udaj się na polanę, na której spadłeś z klatką.


Spis treści: The Last Guardian - Poradnik, Solucja

Następnie: The Last Guardian - Druga pułapka, walka ze złym stworem


Wskaż otwór w skale, którym Trico do ciebie przyszedł, a wyskoczycie na zewnątrz. Później trzeba wskoczyć jeszcze raz wyżej, a następnie przejść w lewo (możesz zsiąść z Trico, żeby poruszać się nieco szybciej). Tu, na skraju przepaści, idźcie w lewo (znowu lepiej wejść na zwierzaka) przy samej ścianie skalnej.

Później Trico musi przeskoczyć wyżej, aż do bramy budynku, na fragment mostu. Zejdź z bestii i idź sam przy murze. Po gzymsie, deskach i bluszczu na końcu dotrzesz na polanę. Idź środkiem w głąb, dotrzesz do budynku i skręcisz w lewo, by otworzyć bramę dla Trico.

Zobacz także