The Last of Us 2 bez odrodzenia po śmierci - gra otrzyma wymagające tryby
A także modyfikatory rozgrywki.
13 sierpnia The Last of Us 2 otrzyma nowy, najbardziej wymagający poziom trudności oraz opcję permanentnej śmierci - informuje studio Naughty Dog i Sony.
Tryb Grounded zwiększa obrażenia przeciwników oraz wyłącza elementy interfejsu i tryb nasłuchiwania, który pozwala lokalizować wrogów nawet przez ściany. Gracze znajdą też mniej amunicji i surowców, więc wytwarzanie przedmiotów będzie utrudnione.
Tryb śmierci permanentnej można aktywować na dowolnym poziomie trudności. Po porażce gracz będzie musiał wrócić do samego początku przygody, jednak są jeszcze warianty z zapisami po ukończeniu rozdziału lub aktu.
Ponadto wraz z aktualizacją twórcy wprowadzą modyfikatory rozgrywki, dźwięku i grafiki, znane z serii Uncharted. Zobaczymy grę przykładowo w wersji pikselowej lub z różnymi innymi filtrami.
Gracze będą też mogli włączyć ułatwienia, jak nieskończoną amunicję, nielimitowany crafting, ulepszony tryb nasłuchiwania, zwolnione tempo czy zabójstwa jednym strzałem.
Do tego kilka nowych opcji w ustawieniach, np. możliwość ustalenia stopnia natężenia filmowego ziarna czy włączenia celowania za pomocą żyroskopu w kontrolerze.
Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: Sony