Skip to main content

The Last of Us 2 bez odrodzenia po śmierci - gra otrzyma wymagające tryby

A także modyfikatory rozgrywki.

13 sierpnia The Last of Us 2 otrzyma nowy, najbardziej wymagający poziom trudności oraz opcję permanentnej śmierci - informuje studio Naughty Dog i Sony.

Tryb Grounded zwiększa obrażenia przeciwników oraz wyłącza elementy interfejsu i tryb nasłuchiwania, który pozwala lokalizować wrogów nawet przez ściany. Gracze znajdą też mniej amunicji i surowców, więc wytwarzanie przedmiotów będzie utrudnione.

Zobacz na YouTube

Tryb śmierci permanentnej można aktywować na dowolnym poziomie trudności. Po porażce gracz będzie musiał wrócić do samego początku przygody, jednak są jeszcze warianty z zapisami po ukończeniu rozdziału lub aktu.

Ponadto wraz z aktualizacją twórcy wprowadzą modyfikatory rozgrywki, dźwięku i grafiki, znane z serii Uncharted. Zobaczymy grę przykładowo w wersji pikselowej lub z różnymi innymi filtrami.

Gracze będą też mogli włączyć ułatwienia, jak nieskończoną amunicję, nielimitowany crafting, ulepszony tryb nasłuchiwania, zwolnione tempo czy zabójstwa jednym strzałem.

Do tego kilka nowych opcji w ustawieniach, np. możliwość ustalenia stopnia natężenia filmowego ziarna czy włączenia celowania za pomocą żyroskopu w kontrolerze.

Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: Sony

Zobacz także