The Last of Us 2 jednak bez multiplayera - twórcy skupiają się na kampanii fabularnej
Naughty Dog zmieniło zdanie.
Podczas pokazu dla dziennikarzy twórcy The Last of Us 2 ujawnili, że wbrew wcześniejszym zapewnieniom, w grze zabraknie trybu sieciowego.
O braku modułu multiplayer w kontynuacji przygód Ellie poinformowała główna projektantka powstającej produkcji - Emilia Schatz - w rozmowie z serwisem USGamer. Dla studia Naughty Dog priorytetem jest bowiem opowieść.
- Koncentrujemy się wyłącznie na rozgrywce dla pojedynczego gracza, więc tym razem przygotowujemy grę singlową - oznajmiła deweloperka. Rezygnację z wariantu wieloosobowego potwierdził też przedstawiciel Sony w przesłanym portalowi e-mailu.
Warto zaznaczyć, że tryb sieciowy pojawił się w poprzedniej części cyklu w formie opcji Factions. Grupy graczy starały się przetrwać przez 12 tygodni, przy czym jeden mecz odpowiadał jednemu wirtualnemu dniu.
Zobacz: The Last of Us 2 - premiera i najważniejsze informacje
Na targach E3 w 2018 roku deweloperzy przekonywali, że wspomniany wariant powróci w kontynuacji. Opublikowane kilka miesięcy temu ogłoszenie o prace sugerowało, że Naughty Dog nadal zamierza zaimplementować multiplayer.
The Last of Us 2 zadebiutuje 21 lutego 2020 roku, tylko na PS4. Gra położy większy nacisk na skradanie, choć oczywiście nie zabraknie broni palnych. W planach są również nieco większe niż w poprzedniej części lokacje.
Źródło: USGamer
Następnie: Metro 2033 Redux i Everything za darmo w Epic Games Store