The Last of Us 2 Remastered może mieć aż 12 poziomów w nowym trybie roguelike
No Return zaskoczy rozmiarem?
Zapowiedź The Last of Us 2 Remastered została przez graczy przyjęta dość chłodno, a jednym z powodów jest - wydaje się - niewielka ilość zmian względem oryginału. Sytuację może nieco poprawić tryb roguelike, bo zgodnie z nowymi poszlakami, rozgrywa się on aż na 12 poziomach.
Przypomnijmy: wśród nowości wdrożonych w wersji Remastered wyróżnia się między innymi tryb No Return. To połączenie survivalu i roguelike'a, w którym śmierć oznacza utratę postępów i powrót na początek. Ten wariant zabawy będzie okazją do kierowania innymi postaciami niż w tradycyjnej „kampanii”, między innymi Levem i Diną.
Naughty Dog nie podało szczegółów No Return, ale pewne poszlaki pojawiły się na LinkedInie, a dokładniej na profilu Colina Freemana, byłego pracownika Naughty Dog z działu kontroli jakości. Czytamy tam, że Freeman „stworzył, zaimplementował i testował regiony dialogów AI na 12 różnych poziomach trybu No Return w The Last of Us Part 2 Remastered”.
Brzmi to całkiem obiecująco, ale jest pewien haczyk. Choć testowano 12 poziomów, do ostatecznej wersji gry może ich trafić mniej. Deweloperzy pozbywają się przecież mnóstwa materiałów niemal na każdym etapie prac nad grą.
No Return ma jednak szansę być jedną z najmocniejszych ofert pakietu, szczególnie w parze z „Zagubionymi poziomami”, a więc sekcjami, które wycięto właśnie z przygody fabularnej. Niektórzy gracze potencjalnie rozszyfrowali już dwa nowe fragmenty: polowanie Ellie na dzika oraz przechadzka Ellie przez Jackson przed słynną sceną z Diną.
The Last of Us 2 Remastered zadebiutuje 19 stycznia przyszłego roku na PS5. Cena nie jest znana, ale wiadomo, że posiadacze oryginału mogą zdecydować się na upgrade do nowszej edycji za 10 dolarów.