The Last of Us 2 to "ogromna" gra i najambitniejszy projekt studia Naughty Dog - przekonują twórcy
"Zwiastun jest wierzchołkiem góry lodowej".
Twórcy The Last of Us 2 przekonują, że produkcja jest „ogromną”, a zarazem najambitniejszą i najdłuższą grą w 35-letniej historii studia Naughty Dog.
We wpisie na blogu PlayStation reżyser projektu - Neil Druckmann - wyjaśnił, że prace rozpoczęły się pięć lat temu. Podkreślił, że na deweloperach ciążyła bardzo duża presja, ponieważ chcieli przygotować tytuł godnie przedstawiający postacie, które pokochali fani.
„Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że tworzymy najambitniejszą i najdłuższą grę w naszej 35-letniej historii. Aby opowiedzieć tego typu fabułę, produkcja musi być ogromna. (…) Nowy zwiastun jest jedynie wierzchołkiem góry lodowej” - zapewnia.
Druckmann obiecuje, że Naughty Dog przedstawi „pełną niuansów opowieść”, odpowiadającą na pytanie, jak daleko może posunąć się człowiek, by wymierzyć sprawiedliwość osobom, które skrzywdziły naszych ukochanych. Nie zabraknie emocji i skomplikowanych wątków, pasujących do uniwersum The Last of Us.
Zobacz: The Last of Us 2 - premiera i najważniejsze informacje
Na razie jednak nie jest jasne, ile dokładnie zajmie graczom ukończenie powstającego tytułu, ale w poprzedniej odsłonie cyklu dotarcie do napisów końcowych zajmowało około 15 godzin. Co ciekawe, niewykluczone, że gra zostanie wydana na dwóch płytach.
The Last of Us 2 zadebiutuje 21 lutego 2020 roku, tylko na PS4.
Źródło: Blog PlayStation