Skip to main content

The Last of Us 2 w trybie sieciowym otrzyma system personalizacji postaci?

Wynika z ogłoszenia o pracę.

Tak jak w poprzedniej części, w The Last of Us 2 pojawi się multiplayer. Opublikowane przez Naughty Dog ogłoszenie o pracę sugeruje, że wariant wieloosobowy otrzyma system personalizacji postaci i sklep z wirtualnymi przedmiotami.

Deweloperzy poszukują programisty, który byłby odpowiedzialny za serwery w trybie sieciowym. Kandydat przygotowałby infrastrukturę służącą między innymi do logowania i dobierania użytkowników w zmaganiach (dzięki, DualShockers).

System opracowany przez nowego członka zespołu nagradzałby też graczy przedmiotami do personalizacji postaci, odbieranymi w cyfrowym sklepie. Niewykluczone, że w tym ostatnim pojawi się opcja kupowania dodatkowych elementów za wirtualną walutę.

Zobacz na YouTube

W ogłoszeniu nie wspomniano o The Last of Us 2, ale to jedyna oficjalnie zapowiedziana produkcja, którą przygotowuje Naughty Dog, a obecność multiplayera potwierdzono jakiś czas temu. Oczywiście istnieje możliwość, że studio szuka dewelopera do nieogłoszonego projektu.

Akcję tytułu osadzono 5 lat po wydarzeniach z pierwszej odsłony. Gracze pokierują tym razem poczynaniami Ellie, ale na razie nie jest jasne, czy pojawi się Joel i jaką odegra rolę. W trakcie rozgrywki bohaterka trafi między innymi do Seattle.

The Last of Us 2 zadebiutuje w 2019 roku na PS4, ale dokładna data premiery nie jest znana.

Zobacz także