The Last of Us Multiplayer to najbardziej ambitny projekt w historii Naughty Dog
Zapewnia Neil Druckmann.
Neil Druckmann - jeden z szefów studia Naughty Dog - przyznał w niedawnej rozmowie, że nadchodząca gra multiplayer w uniwersum The Last of Us to najbardziej ambitny projekt w historii studia, rozwijający także fabułę serii.
Wypowiedź pojawiła się na kanale TikTok serwisu ComicBook, który stopniowo ujawnia odpowiedzi dewelopera z większego wywiadu. Nie obyło się bez pytania na temat tego, jaki jest następny tytuł słynnego dewelopera.
- Mamy projekt The Last of Us Multiplayer, nad którym pracujemy od bardzo długiego czasu, zanim jeszcze wydaliśmy The Last of Us Part 2 - przyznał Druckmann. - To najbardziej ambitny projekt jaki kiedykolwiek zrobiliśmy, rozszerzający świat jeszcze dalej i kontynuujący opowiadanie historii, ale w sferze wieloosobowej.
Wypowiedź pochodzi z wywiadu, którego część opisywaliśmy już kilka dni temu. Deweloper przyznał w nim także, że Naughty Dog w przeszłości zbyt wcześnie zapowiadało gry, co przekładało się na problemy i niepotrzebną presję.
- Opóźniając nieco zapowiedź mamy bardziej elastyczny grafik, który możemy dostosować do tego, jak faktycznie postępuje produkcja. Dlatego pracujemy teraz nad grą multiplayer, ale też innym projektem, o którym nie powiem nic poza tym, że jesteśmy bardzo podekscytowani - mówił Druckmann.
Ostatnie informacje na temat tytułu multiplayer pochodzą z czerwca ubiegłego roku, gdy Druckmann pojawił się pod koniec Summer Game Fest, by pokazać grafikę koncepcyjną. Już wtedy deweloper podkreślał ogromne rozmiary przedsięwzięcia i stwierdził, że mamy do czynienia z projektem wielkości gier single-player od studia Naughty Dog.