The Medium - dostań się do świetlicy, lustro, figurka białego kota
Wędrówka między lustrami.
Po tym jak udało ci się uciec potworowi, czekają cię kolejne odwiedziny hotelu Niwa w The Medium. Tym razem jednak, ponownie podążając śladami Smutki, spróbujesz dotrzeć do nowej części kompleksu wypoczynkowego, świetlicy.
Dostań się do świetlicy
Poczekaj aż seria scen przerywnikowych dobiegnie końca. Idź w lewą stronę i wejdź w interakcję z radiem (1) stojącym w recepcji. Smutka poinformuje cię, byś udał się do świetlicy. Dziewczyna ułatwi ci przeprawę, oświetlając drogę - podążaj za rozbłyskującymi lampami.
Przejdź na dół, w okolice wejścia do hotelu, odbij w prawo i przejdź przez podwójne drzwi (2), które były zamknięte podczas twoich ostatnich odwiedzin.
Wejdź w interakcję z drewnianymi drzwiami (3), które okażą się zamknięte. Zapamiętaj je, gdyż niedługo tutaj wrócisz. Wbiegnij teraz po schodach (4) na górę i odbij w prawo, gdzie Smutka otworzy metalową bramę.
Podążaj wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki, by dotrzeć na basen. Stań na krawędzi (5) i zeskocz na niższy poziom. Obiegnij basen w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i przejdź przez kolejne drzwi (6).
W tym niewielkim pomieszczeniu będzie wózek (7). Wejdź z nim w interakcję i przepchnij go w lewą stronę. W tym momencie tego nie wykorzystasz, ale wrócisz tutaj za kilka minut. Teraz przejdź przez szczelinę (8) do kolejnej części. Nie ma tutaj niczego ciekawego, przebiegnij więc przez kolejne drzwi i kontynuuj marsz aż trafisz na korytarz.
Podejdź kawałek do przodu i zbadaj drzwi po prawej stronie (9). Są one w tym momencie zamknięte, jednak niedługo do nich wrócisz. Podejdź teraz do pobliskiego lustra (10) i wejdź z nim w interakcję.
Przejdź do końca korytarza i kliknij na gruzowisko (11). Postać zwróci uwagę na nożyce do metalu. Na lewo znajdziesz kolejne zamknięte drzwi (12).
Wróć teraz na dół korytarza i ponownie przeglądnij się w lustrze, w którym teraz będzie Smutka. Po krótkiej scenie na ekranie pojawią się eteryczne motyle (13). Aktywuj tryb widzenia, by je podświetlić i podążaj za ich śladem. Przejdź przez drzwi (14) do kolejnej części.
Wrócisz na basen, lecz na wyższe piętro. Musisz cały czas podążać śladem motyli i badać kolejne rzeczy. W pierwszej kolejności to bąk (15) leżący na pudłach po prawej stronie. Podnieś go i znajdź pęknięcie (16), by aktywować echo przeszłości.
Odejdź od zabawki i zeskocz na niższy poziom, a potem do basenu. Podejdź na środek i podnieś zabawkowego psa (17). To kolejne echo przeszłości - pęknięcie (18) znajdziesz na boku zabawki.
Podejdź teraz do lewej krawędzi basenu i wdrap się na górę, by dojść do misia (19). Jak się zapewne domyślasz, to następne echo - pęknięcie (20) znajdziesz na prawej łapce pluszaka.
Odłóż miśka, wyjdź z basenu i przejdź do pomieszczenia, w którym przesuwałeś przed momentem wózek. W tamtym miejscu leżał będzie czołg zabawka (21), który jest kolejnym echem przeszłości. Miejsce do sprawdzenia znajdziesz na tylnej części wieży (22).
Przejdź przez dziurę w ścianie do kolejnej sekcji. Odbij w lewo i wejdź w interakcję z szafkami (23) w rogu pomieszczenia. Otwórz szafkę i zbierz z niej figurkę białego kota (24).
Odejdź od szafek i przejdź do dalszej części. Wróć na korytarz gdzie było lustro (25), w którym widziałeś Smutkę i ponownie wejdź z nim w interakcję.
Po krótkiej scenie bohaterka przeniesie się do świata duchowego. Od tego momentu będziesz mógł przechodzić przez lustra, choć potrzebujesz jeszcze jednego przedmiotu, by móc wrócić do świata materialnego.
Następnie: The Medium - figurka czarnego kota, dusza Bernarda
Spis treści: The Medium - Poradnik, Solucja
Poprzednio: The Medium - ucieknij potworowi