The Medium - okruchy wspomnień: lokalizacja, rozwiązanie zagadek
Jak uruchomić okruchy wspomnień.
By aktywować i zbierać okruchy wspomnień w The Medium, musisz wykonać akcję zarówno w świecie materialnym, jak i duchowym. W tym rozdziale podpowiadamy w jaki sposób rozwiązywać zagadki związane z tymi sekretami i przedstawiamy lokalizację wszystkich okruchów.
Okruch wspomnień #1 - pacjent i pielęgniarka (hotel Niwa)
Na pierwszy w grze okruch wspomnień trafisz podczas eksploracji hotelu Niwa, a dokładniej chwilę po tym, jak otworzysz drzwi w wąskim korytarzu za pomocą klucza i zeskoczysz przez dziurę w podłodze.
Przejdź do głównej części pomieszczenia i dojdź do dolnej krawędzi ekranu, gdzie znajdziesz książkę (1), z którą możesz wejść w interakcję. Zrób to, a następnie kliknij lewym przyciskiem myszy (X w przypadku konsoli Xbox) by skupić się na widoku duchowym.
Manewruj przy pomocy myszki (bądź gałek pada) w taki sposób, by utworzyć dwie postacie (2). Następnie poczekaj kilka sekund w takiej pozycji, by aktywować wspomnienie i wysłuchać nagrania audio.
Okruch wspomnień #2 - pacjent na wózku inwalidzkim (hotel Niwa)
Drugi okruch wspomnień również znajduje się w hotelu Niwa. Natrafisz na niego zaraz po tym, jak zbierzesz brzytwę i rozetniesz ścianę ze skóry. Podejdź do rogu pomieszczenia i wejdź w interakcję z misą (3).
Tutejszy wzór do ułożenia (4) to pacjent na wózku inwalidzkim z pielęgniarką. Wykorzystaj myszkę, by odpowiednio ustawić elementy układanki i odczekaj kilka sekund, by aktywować nagranie audio.
Okruch wspomnień #3 - lekarze i pacjent (świetlica)
Trzeci w grze okruch wspomnień znajdziesz po dotarciu do świetlicy. Wejdź w interakcję z kroplówką (5) stojącą na wprost od wejścia do pomieszczenia z globusem. Ułóż elementy tak, by powstał wizerunek dwójki lekarzy i pacjenta na wózku (6).
Okruch wspomnień #4 - lekarze i pielęgniarka (świetlica)
Na kolejną znajdźkę z tej grupy trafisz także w świetlicy. Zaraz po rozwiązaniu zagadki z globusem i wejściem do pomieszczenia z fortepianem, podejdź do stojącego w rogu biurka (7), a następnie ułóż wzór (8) lekarza i pielęgniarki, by aktywować ten okruch.
Okruch wspomnień #5- dwójka mężczyzn (świetlica)
Piąty w grze okruch wspomnień ukryty jest w pomieszczeniu, z którego zbierasz II część nut. Zbliż się i wejdź w interakcję z przedmiotem na biurku (9), a następnie ułóż wzór (10). Pozwoli ci to aktywować nagranie audio.
Okruch wspomnień #6- mężczyzna malujący dziewczynkę (świetlica)
Ten okruch - a także dwa kolejne - znajdziesz w ostatniej części świetlicy, do której dotrzesz po stworzeniu nut i przejściu przez rój owadów. Jest to także okruch powiązany z fabułą - nie da się go przegapić. Zbliż się do sceny i wejdź w interakcję z obrazem (11), a następnie wzór (12) - wizerunek mężczyzny malującej portret dziewczynki.
Okruch wspomnień #7- mężczyzna z dzieckiem (świetlica)
Od miejsca w którym był okruch #6 wróć w okolicę schodów i wejdź w interakcję z lalką (13). Następnie ułóż wzór (14) by odtworzyć nagranie tego okrucha wspomnień.
Okruch wspomnień #8- mężczyzna i martwa dziewczynka (świetlica)
Przejdź w lewo od miejsca, w którym był ostatni okruch (#7), wejdź na niewielkie wzniesienie i kliknij na leżącą tam kokardę (15).Ułóż wzór (16) tak, by stworzyć wizerunek mężczyzny kucającego nad ciałem.
Okruch wspomnień #9- mężczyzna z kanistrem (zniszczony dom)
Ten - i kolejny - okruch wspomnień aktywujesz w sekcji znajdź czerwony dom, brama garażowa, lalka. Po otwarciu bramy garażowej podbiegnij do ruin budynku i wejdź w interakcję z przedmiotem (17) leżącym przed nim. Ułóż wzór (18) przedstawiający mężczyznę z kanistrem, by aktywować okruch.
Okruch wspomnień #10- mężczyzna z kanistrem (zniszczony dom)
Obiegnij od lewej strony budynek, przy którym był okruch #9 i kliknij na kanister (19) leżący na ziemi. Ułóż teraz wzór mężczyzny z kanistrem (20).
Udało ci się właśnie zdobyć ostatni okruch wspomnień w grze. Jeśli odblokowałeś także poprzednie, otrzymasz osiągnięcie / trofeum Punkty widzenia.
Zobacz: The Medium - wszystkie znajdźki i sekrety
Spis treści: The Medium - Poradnik, Solucja