The Medium otrzyma dwa tryby z ray tracingiem
Jakościowy i wydajnościowy.
- W The Medium pojawią się dwa tryby z ray tracingiem
- Wariant jakościowy włączy technikę w całej grze, a wydajnościowy w wybranych momentach
Przedstawiciel Bloober Team ujawnił, że nowa gra polskiego studia - The Medium - zaoferuje dwa tryby dedykowane zabawie z włączonym ray tracingiem, czyli śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym.
Informacje o wariantach przekazał producent Jacek Zięba w wywiadzie dla serwisu Wccftech. Opcja wydajnościowa aktywuje technikę jedynie w sekwencjach, w których na ekranie wyświetlana jest tylko jedna lokacja.
Moduł jakościowy włączy ray tracing we wszystkich scenach, oferując dodatkowe funkcje związane ze śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym. Drugi tryb skorzysta też z możliwości DLSS, które powinno poprawić działanie gry.
Ze słów Zięby wynika, że oba warianty pojawią się na PC. Nie jest jasne, czy identyczne dostępne będą na konsolach - deweloper stwierdził bowiem, że prace nad optymalizacją wersji Xbox Series X/S nadal trwają i szczegóły o wydaniu na platformy Microsoftu zostaną przedstawione bliżej premiery.
The Medium ukaże się 28 stycznia i w dniu debiutu wejdzie do oferty abonamentu Xbox Game Pass. Unikalnym elementem gry jest możliwość eksplorowania dwóch światów jednocześnie, które są wyświetlane na ekranie w tym samym czasie.