The Medium zwróciło już koszty produkcji i marketingu
W jeden dzień po premierze.
- W jeden dzień po premierze zwróciły się koszty produkcji i marketingu The Medium
- Nie ujawniono jednak dokładnej liczby sprzedanych kopii gry
W wystosowanym komunikacie Bloober Team poinformowało, że pokryto już koszty produkcji i marketingu The Medium.
Zobacz: The Medium - Poradnik, Solucja
Gra zadebiutowała w miniony czwartek, a oświadczenie opublikowano wczoraj - to oznacza, że wspomniany wynik osiągnięto w zaledwie jeden dzień od premiery. Nie przedstawiono jednak dokładnych danych na temat sprzedaży i wygenerowanych przychodów.
Nie jest to jasne, ale niewykluczone, że wpływ na rezultat miała umowa z Microsoftem. The Medium od dnia debiutu dostępne jest bowiem w abonamencie Xbox Game Pass - z pozycją mogą zapoznać się subskrybenci na PC i Xbox Series X/S.
Najnowsza produkcja krakowskiego studia Bloober Team opowiada o losach Marianny - tytułowego medium, które potrafi zwiedzać świat duchów. Rozgrywka opiera się na jednoczesnej eksploracji dwóch wymiarów: prawdziwego i alternatywnego.
Jeżeli gracie w The Medium i natknęliście się na problemy, możecie zajrzeć do naszego poradnika.