The Order: 1886 i Borderlands Collection - reklamy z finału Super Bowl
Gra Madden trafnie wytypowała wynik.
Finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL nieodzownie wiąże się z reklamami, emitowanymi podczas meczu. W tym roku nie zabrakło także gier wideo - zaprezentowano spoty dla The Order: 1886 i Borderlands: The Handsome Collection.
Ten pierwszy materiał trwa niewiele ponad 30 sekund i obejmuje kilka dynamicznych - zarówno nowych, jak i znanych - scen z produkcji Sony.
Tymczasem Gearbox Software postawiło na nieco inną reklamę, skupiając się na zdalnie sterowanym Claptrapie, dodawanym do kolekcjonerskiej edycji gry.
Jak co roku, Electronic Arts symulowało finał w grze Madden NFL. Jak się okazało, tym razem prognozy były wyjątkowo trafne, a tytuł przewidział dokładny wynik 28-24, a nawet rodzaj zagrywki w zwycięskim podaniu.
The Order: 1886 ukaże się 20 lutego na PlayStation 4. Borderlands: The Handsome Collection zmierza także na Xbox One - 27 marca. To zbiorcze wydanie Borderlands 2 oraz Borderlands: The Pre-Sequel.