The Outer Worlds - Długie jutro
Szukamy antrocylinę dla Martina Abernathy'iego.
Poniżej opisujemy kolejne zadanie dodatkowe, które można wykonać w The Outer World. Martin Abernathy, którego znajdziesz w jednym z domów w Nabrzeżu (E na mapie Nabrzeża), zleci ci to zadanie. Twoim celem jest odnalezienie specjalnej antrocyliny przechowywanej w Ośrodku kultury (E na mapie Szmaragdowej Doliny), budynku, który położony jest w centralnej części Szmaragdowej Doliny.
Zobacz: Mapa Nabrzeża
Zobacz: Mapa Szmaragdowej Doliny
Wewnątrz budynku natkniesz się na wielu przeciwników. Na parterze, w centralnie położonym pomieszczeniu (1), znajdziesz zapas leków. Aby dostać się do tego pokoju, musisz posiadać klucz do ambulatorium, który możesz zdobyć na kilka sposobów:
- jeden leży w skrzyni (2) w biurze, obok zamkniętego pomieszczenia,
- kolejny odnajdziesz przy ciele jednego z maruderów (4),
- możesz też wyrobić kartę, używając terminala, który mieści się przy głównym wejściu (3). Zhakuj go, aby się do niego dostać. Potrzebujesz 30 punktów tej umiejętności, aby zaprogramować nową kartę magnetyczną.
Otwórz drzwi do pomieszczenia i zabierz torbę z lekami. Następnie udaj się do miasta. Zakończyć misję możesz na dwa sposoby:
- Przekaż medykamenty zleceniodawcy, Martinowi. Otrzymasz 3750 + 5000 PD, 500 kaset na bity i wzroście reputacje we frakcji: Kosmolub. Możesz wymusić na zleceniodawcy dodatkową zapłatę (300 kaset na bity), wykorzystując odpowiednie umiejętności (dodatkowe PD).
- Przekaż torbę z lekami Posterunkowej Reyes, którą znajdziesz w budynku: CONSTABLE (C na mapie Nabrzeża). W tym wypadku otrzymasz 3750 + 5000 PD oraz 500 kaset na bity, jeśli upomnisz się o nagrodę, a reputacja w Radzie wzrośnie. Dodatkowo, możesz wsypać Martina i powiedzieć Reyes, kto jest odpowiedzialny za to zadanie.
Następnie: The Outer Worlds - Giń, robocie
Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja
Poprzednio: The Outer Worlds - Przerażony mechanik