The Outer Worlds - Ognisko sygnałowe w kosmosie
Ścieżka Rady: przejmujemy kontrolę nad stacją transmisyjną.
Kontynuujemy wątek ścieżki Phineasa w The Outer Worlds.
Przebieg misji Ognisko sygnałowe w kosmosie jest bliźniaczy do zadania: Radio Wolny Monarch, które mogłeś, a nie musiałeś, wykonać dla Phineasa Wellsa. Polega na przejęciu kontroli nad główną wieżą nadawczą (F na mapie Dziczy Monarcha), po to by Rada mogła kontrolować wszystkie audycje nadawane z Monarcha.
Na podanej powyżej stronie znajdziesz szczegółowy opis zadania. Poniżej znajduje się skrót najważniejszych wydarzeń i czynności, które musisz wykonać.
Zobacz: Mapa Dziczy Monarcha
- Porozmawiaj z Everettem Gillem w Gwiezdnej Zatoce na Monarchu, który następnie skieruje cię do Nyoki.
- Nyoka to potencjalny towarzysz, którego możesz dołączyć do drużyny. Odnajdziesz ją Klubie Jachtowym (B na mapie Gwiezdnej Zatoki).
- Nyoka poprosi cię o przysługę - dopiero wówczas będzie mogła pomóc ci w zadaniu głównym. Wykonaj dla niej misję: Pasja w pigułce.
- Gdy wykonasz jej prośbę, zdradzi ci lokalizację handlarza informacjami, Hirama. Nyokę możesz dołączyć do drużyny, ale jeśli nie chcesz, to nie musisz tego robić.
- Udaj się do wejścia do Jaskiń Diabelskiego Szczytu (C1 na mapie Dziczy Monarcha). Przejdź przez grotę (kieruj się ścieżkami w górę, a dotrzesz do Wierzchołka Diabelskiego Szczytu (C2 na mapie Dziczy Monarcha).
- Udaj się do Stacji transmisyjnej (F na mapie Dziczy Monarcha) i odbij ją z rąk maruderów. Na najwyższym piętrze budynku odnajdziesz Hirama.
- Hiram zleci ci zadanie, które polega na przerwaniu audycji MGG i Ikonoklastów, frakcji, które transmitują swoje nagrania i tym samym zakłócają sygnał Rady. W tym celu musisz przekonać Ikonoklastów i MGG, aby zaprzestały transmisji.
- Udaj się do siedzib obu frakcji, czyli: MGG (D na mapie Gwiezdnej Zatoki) i Ikonoklastów, którzy przebywają w Bursztynowych Wyżynach (G na mapie Dziczy Monarcha) i wykonaj dla nich misje, czyli: Tam i z powrotem, Druk ma swoją cenę, W poszukiwaniu FPUL i Niedostrzeżone błędy.
- Gdy wykonasz wszystkie cztery zadania frakcyjne, wróć do Hirama i porozmawiaj z nim. Następnie uruchom wieżę, która znajduje się na dachu budynku, w którym przebywasz.
- Wróć do Bizancjum i donieś Sophi Akande o pomyślnym zakończeniu zadania.
Następnie: The Outer Worlds - Fundacja
Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja
Poprzednio: The Outer Worlds - Daleko stąd