The Outer Worlds - Plakat dla Grimma
Wielbiciele gry w ciepa.
Opisywane poniżej zadanie poboczne jest jednym z kilku w The Outer Worlds, które wykonasz w Gwiezdnej Zatoce.
Zobacz: Mapa Gwiezdnej Zatoki
Grimma (E na mapie Gwiezdnej Zatoki), zleceniodawcę tego zadania, spotkasz niedaleko windy prowadzącej do Lądowiska (A na mapie Gwiezdnej Zatoki). Ten wielbicie gry w ciepa poprosi cię, abyś dowiedział się, co dzieje się z jego plakatem, na który tak bardzo czeka.
Udaj się do Celii, która przebywa w siedzibie MGG (D na mapie Gwiezdnej Zatoki) , i zapytaj ją o plakat. Odeślę cię do Velmy (1), która pracuje w największym, budynku w mieście, Magazynie (F na mapie Gwiezdnej Zatoki).
Velma ma plakat, ale nie zamierza go sprzedawać Grimmowi, gdyż otrzymała lepszą ofertę. Problem możesz rozwiązać na kilka sposobów:
- zapłacić Velmie,
- przekonać Velmę za pomocą Zastraszenia.
- wykraść plakat ze skrzyni Velmy (2), która znajduje się w na piętrze Magazynu, w biurze. Pojemnik można otworzyć wytrychem albo za pomocą klucza, który ma przy sobie Velma (należy go wykraść za pomocą kradzieży kieszonkowej).
- okłamując Nell, do której ma trafić plakat, że ten kolekcjonerski przedmiot chce kupić Sanjrar. Jeśli ci się uda, wróć do Velmy po plakat.
- Ewentualnie możesz zaproponować Nell wymianę. Zależy jej na przepoconych, ciepowych koszulkach. Jeśli je dostarczysz, odstąpi ci plakat. Koszulki (3) odnajdziesz w skrzyni w jednym z obozów maruderów na mapie (N na Dziczy Monarcha). Wówczas wróć do Velmy po plakat.
Nell odnajdziesz w zakładzie bukmacherskim Lewa Murawa (G na mapie Gwiezdnej Zatoki).
Niezależnie jak zdobyłeś plakat, oddaj go Grimmowi, by zakończyć zadanie.
Następnie: The Outer Worlds - Kwiaty dla Sebastiana
Spis treści: The Outer Worlds - Poradnik, Solucja
Poprzednio: The Outer Worlds - W oparach dymu