The Sims 4 ze wsparciem dla modyfikacji
Zrób to sam.
The Sims 4 nie obejmie wszystkich funkcji z poprzedniej części serii. Zabraknie choćby możliwości budowania basenów, ale twórcy zadbali o uwzględnienie innego ważnego elementu - wsparcia dla tworzonych przez graczy modyfikacji.
„Nie możemy oficjalnie wspierać i sprawdzać wszystkiego, co się ukazuje, dlatego jest dla nas bardzo ważne, by zbudować solidne podstawy, które mogą pomóc społeczności zarządzać swoimi dziełami” - wyjaśniali deweloperzy podczas imprezy Creator's Camp w siedzibie EA (dzięki, SimsVIP).
Gracze zainteresowani przygotowaniem własnych usprawnień i zawartości umieszczą pliki w specjalnym folderze, a do tworzenia skryptów posłuży język Python. Ogólnie dostępny będzie także plik .ini z ustawieniami, podobnie jak w The Sims 3.
Poszczególne modyfikacje włączymy bezpośrednio z poziomu menu opcji, a studio Maxis przygotuje dedykowane forum dyskusyjne dla deweloperów-amatorów, wraz z pomocnym dokumentem technicznym.
The Sims 4 ukaże się 5 września tego roku na PC i Macach.