Thief - wywiad z producentem i nowe fragmenty rozgrywki
Joe Khoury opowiada o przygodach Garretta.
Serwis Game Reactor przeprowadził wywiad, w którym na pytania odpowiada Joe Khoury, producent najnowszej odsłony skradanki Thief. Rozmowa wzbogacona jest o liczne fragmenty rozgrywki.
- Na początku Garrett traci kogoś, na kim bardzo mu zależy. W ten sposób nadaliśmy postaci dodatkową głębię - tłumaczy początki fabuły deweloper. - Pracuje samotnie, ale rozwija relacje z innymi osobami, które także wpływają na opowiadaną historię.
Khoury zapewniał, że zdrowie bohatera nie będzie regenerowało się automatycznie, co wymusi taktyczne i ostrożne podejście.
- Chcemy, by gracze analizowali swój następny krok. Czy to napotykając postacie kierowane sztuczną inteligencją, czy mroczne i oświetlone lokacje - muszą zastosować inteligentne podejście i odpowiednio zarządzać punktami życia.
- Zobacz także obszerny, darmowy poradnik do Thief. Znajdziesz tu opis przejścia misji głównych, pobocznych, mapy i wszystkie znajdźki.
Deweloper wspomniał też o umiejętności Focus, dzięki której na ekranie wyraźnie widać wszystkie interesujące obiekty.
- Jeśli chodzi o warstwę fabularną, Garrett zdobywa Focus w tym samym wypadku, w którym traci swojego podopiecznego - mówi. - Dzięki umiejętności może łatwiej znaleźć interesujące obiekty. Jest więc sporo opcji dla graczy, by każdy mógł wybrać swój własny styl i doświadczenie.
„Restart” serii Thief ukaże się w lutym przyszłego roku, na PC, PS3, PS4, X360 i Xbox One. Gra zadebiutuje w polskiej wersji językowej (napisy) na wszystkich tych urządzeniach, poza najnowszą konsolą Microsoftu.