Skip to main content

Titanfall 2 - Arka

Odbijamy wrogi statek i przechwytujemy Arkę, pomagając mechowi w starciu z niebezpiecznym przeciwnikiem.

Początkowa faza misji polegać będzie na locie statkiem wraz z całą załogą. Od czasu do czasu będziesz miał okazję postrzelać nieco do wrogich maszyn, choć będzie to scena oskryptowana, więc nie musisz się nawet specjalnie starać. Sytuacja zmieni się diametralnie, gdy na niebie pojawi się Żmija.

Po krótkiej chwili spadniesz na inny statek, a BT-7274 przerzuci cię na statek o nazwie Malta. Twoim zadaniem jest oczyszczenie burtowych platform z działami. Nie musisz uszkodzić ich w pełni, wystarczy, że po prostu zlikwidujesz obsługujących je nieprzyjaciół.


Przejęcie Malty

Zanim jednak będziesz mógł to wykonać, musisz dostać się na pokład wrogiego statku. Poczekaj na stosowny znak, że możesz już skakać, a następnie dostań się za pomocą podwójnego skoku na pokład. Tam musisz wyczyścić dwa pomieszczenia z wielu przeciwników, a następnie udać się na koniec korytarza do windy, która zabierze cię na kolejny pokład. Dopiero tam odnajdziesz wspomniane działa.

Zlikwiduj wszystkich operatorów każdego z dział.

W uporaniu się ze strzelcami będą przeszkadzać ci liczne grupy nieprzyjaciół, ale po przeprowadzeniu czystek natkniesz się wreszcie na swoich sprzymierzeńców. Będziesz musiał przeskoczyć na sąsiedni statek, biegnąc najpierw po ścianie z lewej strony, a następnie wykonując podwójny skok. Wystarczy, że zobaczysz jak robią to twoi koledzy.

Od razu przeskocz na kolejny pokład, gdzie tuż po wylądowaniu poślij granat lub dwa wprost w grupę wrogów. Skorzystaj też z którejś z osłon, gdyż wymiana ognia będzie bardzo silna i łatwo tu o zgon. Po oczyszczeniu okolicy podążaj za swoim składem i kieruj się schodami do góry, gdzie przejmiesz mostek Malty.

Po włamaniu się do systemu sterowania będziesz musiał tak ustawić statek, aby znajdował się na tej samej wysokości, co Draconis, czyli statek przed tobą. Istotne będzie także ustawienie horyzontalne. Po poprawnym ustawieniu statku pojawi się twój mech, na którego pokład powinieneś od razu się dostać.

Podczas manewrowania wielką maszyną pamiętaj, że statek będzie reagował na twoje sterowanie z niewielkim opóźnieniem. Bierz na to poprawkę.

Spis treści: Titanfall 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Titanfall 2 - Zakrzywiacz


Walka z bossem: Żmija

Po przejściu kilku kroków na pokładzie, pojawi się ponownie Żmija, czyli przedostatni boss. Walka sama w sobie nie należy do najtrudniejszych, ale dużo bardziej kłopotliwe będzie liczne towarzystwo przeciwnika. Spodziewaj się zatem co najmniej kilku dodatkowych mechów, którymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności.

Pamiętaj także, że po zneutralizowaniu każdego wypadnie z nich mała apteczka, którą powinieneś od razu podnieść. Energia Tytana jest tu bardzo ważna. Innym utrudnieniem w walce będzie fakt, że Żmija raz za razem będzie podskakiwać na pokładzie i wykonywać krótkie loty.

Podczas końcowej fazy walki ostrzeliwuj Żmiję, pomagając tym samym swojemu mechowi.

Najistotniejsze zatem jest kontrolowanie przez cały czas wszystkich płaszczyzn oraz wykorzystywanie najsilniejszych dostępnych broni. Po pozbawieniu przedostatniego bossa większości energii wysiądziesz z pokładu, a po skoku obejrzysz efektowną scenę kończącą walkę pomiędzy dwoma Tytanami. W tym samym czasie możesz wspierać BT-7274 posiadaną aktualnie bronią.

Gdy twój Tytan otworzy właz, wskocz do środka i podążaj przed siebie, gdzie pozyskasz Arkę. Po krótkiej scence przerywnikowej misja dobiegnie końca.

Zobacz także