Titanfall 2 - twórcy zwiększą szybkość poruszania pilotów
Wnioski po weekendowych testach.
W miniony weekend na Xbox One i PlayStation 4 odbyła się pierwsza faza otwartych testów trybu sieciowego Titanfall 2. Twórcy gry wyciągnęli już wnioski z uwag nadsyłanych przez graczy i ujawnili zmiany, które zamierzają wprowadzić do rozgrywki.
Z wpisu opublikowanego na oficjalnej stronie tytułu przez projektanta Stevena DeRose'a wynika, że autorzy w pewnym stopniu wracają do rozwiązań z pierwszej części cyklu.
Sugerując się uwagami fanów, deweloperzy postanowili zwiększyć prędkość poruszania się pilotów w powietrzu i po ścianach. Dodatkowo im dłużej będą przemieszczać się po budynkach, tym bardziej przyspieszą.
W Titanfall 2 twórcy chcieli, aby wykonywanie zadań pobocznych było nagradzane częściowym zapełnieniem paska umożliwiającego wezwanie tytana.
Okazało się jednak, że mechanizm ma wady - osoby, którym nie udaje się zrealizować wskazanych celów, otrzymują dostęp do mecha później niż reszta użytkowników.
Dlatego też twórcy zdecydowali, że - tak jak w oryginale - co kilka sekund będzie zapełniany niewielki fragment wspomnianego wskaźnika. Nadal jednak najszybszym sposobem na zdobycie maszyny ma być wypełnianie misji.
Autorzy chcą też wprowadzić zmiany w poruszaniu się samego tytana - skrócą czas potrzebny na zresetowanie umiejętności, która pozwala bardzo szybko przemieścić się we wskazane miejsce. Dodatkowo deweloperzy obiecują, że wrogie mechy nie będą dostrzegalne na bardzo dużych dystansach.
Kolejna okazja do sprawdzenia Titanfall 2 nadarzy się w najbliższy weekend - 26 sierpnia rozpocznie się kolejna faza otwartych testów. W ręce graczy oddany zostanie tryb rozgrywki Amped Hardpoint („6 na 6”, z kontrolą punktów) oraz mapa Forward Base Kodaia, czyli wysunięta baza wojskowa IMC, przejęta przez rebeliantów.
Nie zabraknie oczywiście też treści dostępnych w poprzedniej becie - wariantów Bounty Hunt i Pilots vs. Pilots oraz lokacji Boomtown (podziemna placówka IMC z wąskimi korytarzami) i Homestead (kamienna planeta z kilkoma strumieniami).
Pełna wersja strzelanki zadebiutuje 28 października na PC, PS4 i Xbox One.