Skip to main content

Titanfall - porównanie jakości grafiki w wersji Xbox One i Xbox 360

Twórcy „przekroczyli oczekiwania”.

Digital Foundry przygotowało krótką analizę Titanfall w wersji Xbox 360 od studia Bluepoint Games, porównując strzelankę z wersją Xbox One.

Jak wynika z artykułu, na sprzęcie starszej generacji deweloperzy postawili na rozdzielczość 1040×600, z podwójnym wygładzaniem krawędzi MSAA, co pozwala na pełne wykorzystanie dostępnej pamięci.

„Bluepoint poradziło sobie dobrze z zachowaniem większości geometrii obiektów z wersji Xbox One. Pojawiają się niezbędne redukcje w jakości tekstur, ale bez drastycznego pogorszenia oprawy.”

Pomiary wydajności wskazują, że średnia płynność na starszej konsoli wynosi 46,5 klatek na sekundę, a wyniki wahają się oczywiście w zależności od mapy i natężenia akcji na ekranie.

„Podsumowując, po krótkich testach na konsoli Xbox 360 można stwierdzić, że mamy do czynienia z Titanfall. Bluepoint Games na pewno przekroczyło oczekiwania, biorąc pod uwagę dzisięć razy mniej pamięci RAM i dużo słabszy procesor” - kończy Digital Foundry.

Porównanie wersji X360 i Xbox OneZobacz na YouTube
Pomiary płynności na X360Zobacz na YouTube

Zobacz także