Skip to main content

To już koniec Little Big Planet 3. Gra zostanie wkrótce wycofana ze sprzedaży

Studio radzi graczom, aby pospieszyli się z zakupem.

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zagrać w świetnie przyjętą platformówkę LittleBigPlanet 3, to teraz może być ku temu już ostatnia okazja. Odpowiedzialne za serię studio Media Molecule poinformowało, że wraz z końcem miesiąca produkcja oraz wszystkie rozszerzenia DLC zostaną wycofane ze sprzedaży na PlayStation Store.

Po 10 latach grania, tworzenia i dzielenia się zawartością w LittleBigPlanet 3, gra oraz cała gama dodatków DLC do tytułów z serii LittleBigPlanet zostaną wycofane ze sprzedaży w PlayStation Store wraz z dniem 31 października 2024” - napisali twórcy w mediach społecznościowych. „Każdy, kto już posiadał LittleBigPlanet 3 oraz jakiekolwiek z dodatków DLC do gier z serii przed ich wycofaniem ze sprzedaży, nadal będzie mógł pobrać ich zawartość po wycofaniu ze sprzedaży”.

Chcieliśmy przekazać tę wiadomość z wyprzedzeniem wszystkim w naszej społeczności i nie tylko. Jeśli chcesz kupić cyfrową kopię LittleBigPlanet 3 albo jakikolwiek dodatek DLC - to twoja ostatnia szansa. Jednocześnie dziękujemy za wasze wsparcie i zrozumienie” - kończą wiadomość deweloperzy.

Odpowiadając na pytania internautów pod postem, studio doprecyzowało, że osoby, które kilka lat temu odebrały LittleBigPlanet 3 w ramach programu darmowych gier PS Plus utrzymają dostęp do gry, jeśli tylko pobiorą ją przed wycofaniem ze sprzedaży. Potwierdzono także, że dodatki DLC do pierwszej i drugiej części LittleBigPlanet na PlayStation 3 również zostaną wycofane ze sprzedaży.

Przypomnijmy, że Sony wyłączyło serwery LittleBigPlanet 3 na początku tego roku. Początkowo miało być to tylko rozwiązanie tymczasowe w celu naprawienia bliżej nieokreślonych problemów technicznych, jednak sytuacja się przeciągała, aż w kwietniu twórcy poinformowali, że produkcja nie wróci już nigdy do trybu online.

Już wtedy pojawiały się głosy, że zdjęcie gry ze sprzedaży to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę, że produkcja opierała się w dużej mierze na udostępnianiu w internecie samodzielnie stworzonej przez graczy zawartości.

Zobacz także