To koniec ekranów wczytywania - szef Epic Games o dysku PS5
"Umożliwia poziom immersji, o którym mogliśmy marzyć".
Prezes studia Epic Games - Tim Sweeney - przekonuje, że dzięki dyskowi SSD, na PS5 powinien zniknąć problem z rozgrywką przerywaną częstymi ekranami ładowania.
- Umożliwia on osiągnięcie poziomu immersji, o której mogliśmy w przeszłości tylko pomarzyć. Koniec ekranów wczytywania. Koniec nagłego ładowania się [tekstur lub geometrii - red.], kiedy przemieszczamy się po świecie - stwierdził w rozmowie z Geoffem Keighleyem.
W trakcie wywiadu - przeprowadzonym po wczorajszej prezentacji Unreal Engine 5 - menedżer przekonywał również, że dysk, który znajdzie się w PS5, należy do „klasy światowej”. Podkreślił, że SSD jest lepszy niż w tak zwanych high-endowych komputerach.
Demo technologiczne najnowszej wersji sinika od studia Epic Games uruchomiono w czasie rzeczywistym. Pokaz przedstawiał sceny, które były zbliżone do faktycznego gameplayu.
Źródło: Summer Game Festival
Poprzednio: Epic Games Store nie działa - przez darmowe GTA 5